alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 E90 FL 335d (286KM)

BMW Seria 3 E90 FL 335d (286KM)Wyświetleń: 3835

BMW Seria 3 E90 FL 335d (286KM)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2993
Moc [KM]286
Moment obrotowy [Nm]580
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6/auto
Prędkość maksymalna250
Przyspieszenie (0-100km/h)6.1
Spalanie - miasto [l/100km]10.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.8
Spalanie - średnie [l/100km]7.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju7.5 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
316d11526010.94.5
320d1773507.94.8
320d1843807.54.7

12.06.2013Inzynier Tak

"BMW 535d 2006rok, przebieg aktualny 223 tys.km. Wspanialy silnik podwojnie doladowany.Po przesiadce z 2 litrowego diesla czujes sie jak w raju.Spalanie w okolicach 10 litrow przy ciezkiej nodze. Jak na razie nie mialem zadnej awarii a mam zrobine autem 70 tys.km. i na wyposazeniu jest DPF. Polecam kupno ale tylko z pewnego zrodla lub sprawdzenie w ASO lub np w BOSCH serwis itp."


13.11.2013JurekTak

"BMW X3 przebieg 155 tyś od nowości w moich rękach ,silnik bardzo dynamiczny MOC 204 KM naprawdę jest czym cisnąć . Większość jazdy trasa spalanie przy prędkości 140-160 około 7 L czasami 8 L .Auto serwisowane w ASO od początku serwis nie tani no ale auto też z wyższej półki . Ja jestem bardzo zadowolony nie maiłem przykrych niespodzianek .Następne też będzie BMW i też silnikiem 3.0 d może skusze się na większą moc "


07.06.2013Andrzej TomaszTak

Jeżdziłem już przez 30 lat wieloma autami prawie wyłącznie z silnikami diesla. Potwierdzam tak dobrego, cichego i szybkiego silnika nie ma żadna inna firma."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii