alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 E90 FL 335d (286KM)

BMW Seria 3 E90 FL 335d (286KM)Wyświetleń: 3477

BMW Seria 3 E90 FL 335d (286KM)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: sedan kombi coupe cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2993
Moc [KM]286
Moment obrotowy [Nm]580
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6/auto
Prędkość maksymalna250
Przyspieszenie (0-100km/h)6.1
Spalanie - miasto [l/100km]10.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.8
Spalanie - średnie [l/100km]7.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju7.5 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

31.12.2013MaksymilianTak

"Moim zdaniem najlepszy silnik Diesla z bawarskiego koncernu. Posiadam go w mojej PIĄTCE. 3 litrowy 6 cylindrowy silnik zapewnia tak sporemu aucie super osiągi, bardzo dobre przyśpieszenie oraz relatywnie niskie spalanie. Silnik trwały jak dotąd nie miałem z ni problemów"


07.06.2013Andrzej TomaszTak

Jeżdziłem już przez 30 lat wieloma autami prawie wyłącznie z silnikami diesla. Potwierdzam tak dobrego, cichego i szybkiego silnika nie ma żadna inna firma."


12.06.2013Inzynier Tak

"BMW 535d 2006rok, przebieg aktualny 223 tys.km. Wspanialy silnik podwojnie doladowany.Po przesiadce z 2 litrowego diesla czujes sie jak w raju.Spalanie w okolicach 10 litrow przy ciezkiej nodze. Jak na razie nie mialem zadnej awarii a mam zrobine autem 70 tys.km. i na wyposazeniu jest DPF. Polecam kupno ale tylko z pewnego zrodla lub sprawdzenie w ASO lub np w BOSCH serwis itp."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii