BMW

BMW Seria 3 F30 316d (116KM)

13800

Dane techniczne

BMW Seria 3 F30 316d (116KM)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 116
Moment obrotowy [Nm] 260
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 202
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2012-2015

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.4L

Średnie 4.3L

Trasa 3.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 5.2
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
318d 143KM 9.9 2 0 5.6 l/100km
320d 163KM 9.8 1 0 4.1 l/100km
320d 184KM 9.8 3 0 5.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.7L

Trasa 4.6L

Najbardziej awaryjna część

93%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 27

Opinie użytkowników

07.01.2018 Wiesław BMW Seria 3 2.0 116KM 164tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.7L

Trasa 4.6L

Opinia: Auto mojej żony kupione specjalnie kupowane z niższą mocą bo użykowane na krótkich odcinakch oraz miasto,nie było potrzeba wygórowanej mocy.O dziwo auto świetnie sobie daje radę na dłuższych trasach z czterema osobami na pokładzie.Bez najmniejszego problemu po naciśnięciu gazu auto się zbiera niema problemu z
Zalety: neik nikogo nie zwiedzie moc tego auta bo jest wzupełności wystarczająca do sprawnego poruszania się na trasie i w mieście.Silnik jest bardzo dynamiczny i elastyczny a przy tym spala niewiele to jego największy atut.Samo auto bardzo komfortowe dobre zawie
Wady: niema
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

93%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 27