alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 F30 320d (163KM)

BMW Seria 3 F30 320d (163KM)Wyświetleń: 1459

BMW Seria 3 F30 320d (163KM)

Okres produkcji: 2012-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]380
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna230
Przyspieszenie (0-100km/h)8.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.5
Spalanie - średnie [l/100km]4.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.2 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5

Trasa: 3.9

Średnie: 4.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Andrzej 05.01.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"F30 320d ed szybkie i oszczędne u mnie spalanie nawet poniżej 3 l a przyspieszenie 7,1 s do 100 max prędkość 235 na GPS wszystko w super automacie 8 biegowym. W tej chwili przejechane 195000 km i wszystko super."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.0l/100km

Spalanie - trasa:3.9l/100km

Spalanie - średnie:4.5-4.6l/100km

Zalety:
Wady:Brak, moze mała widocznośc do tyłu sedan
F30/2012/320ED

Kod antyspamowy
Odśwież

01.10.2015MirekTak

Ja mam wersje z silnikiem 2.0d 177 KM już dobry rok auto z 2008 roku i nic się nie dzieje dosłownie :) zero awarii dynamika oszczędność i zero awarii na chwile obecną :)


16.09.2016PiotrTak

Dynamiczna jednostka, niskie spalanie, niestety wysokie koszty zwiazane m.in. z rozrzadem.


29.01.2015IrekTak

co za brednie na dole gość piszę, to mój trzeci silnik 2.0 i żadnych problemów,jak katujecie samochody jeździcie jak na rajdach to się niema co dziwić że potem padają.Odpowiednio użytkowany i serwisowany nie ma prawa mieć awarii.Ja mam wersję 184 KM F30 320d silnik zajebisty ,dynamiczny super się zbiera niskie spalanie ,wcześniej zrobiłem na tych silnikach ponad 200 tys i żadnych problemów.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów