alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 3 F30 320d (163KM)

BMW Seria 3 F30 320d (163KM)Wyświetleń: 1610

BMW Seria 3 F30 320d (163KM)

Okres produkcji: 2012-2015

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]163
Moment obrotowy [Nm]380
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna230
Przyspieszenie (0-100km/h)8.0
Spalanie - miasto [l/100km]5.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.5
Spalanie - średnie [l/100km]4.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.2 L
Wymiana olejuco 30.000 lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5

Trasa: 3.9

Średnie: 4.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(9.75)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Andrzej 05.01.2017
Średnia:
(9.75)
Tak
"F30 320d ed szybkie i oszczędne u mnie spalanie nawet poniżej 3 l a przyspieszenie 7,1 s do 100 max prędkość 235 na GPS wszystko w super automacie 8 biegowym. W tej chwili przejechane 195000 km i wszystko super."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.0l/100km

Spalanie - trasa:3.9l/100km

Spalanie - średnie:4.5-4.6l/100km

Zalety:
Wady:Brak, moze mała widocznośc do tyłu sedan
F30/2012/320ED

Kod antyspamowy
Odśwież

02.02.2017WojtekTak

mam 2008r wersja przed liftem.Silnik n47. Kupiłem auto w 2011 roku od pierwszego właściciela z Holandii z przebiegiem 180000. Teraz mam 325000km. Przy 260 tyś wymieniłem dwu mas bo pedał sprzęgła delikatnie wibrował oraz amortyzatory bo jeden padł. Byłem na akcji serwisowej w BMW dotyczącej wymiany napinaczy rozrządu.Dwa lata temu wgrałem nową mapę. Po modyfikacji mam 185 KM i 397 Nm momentu. Leje dobre paliwo, olej castrol edge 0w40 co 15 tyś. Klocki tarcze kiedy trzeba i teraz nowy akumulator do start-stop.Dbam o wszystko jak należy. Narazie wszystko chodzi jak w zegarku . Jeżeli ktoś kupuje dzisiaj 2006 rok od konika z przebiegiem 160 tyś to nie dziwie sie że wszystko siada bo auto ma bite 450 tyś albo więcej


19.02.2017AdamTak

Witam, posiadam N47 D20A rok 2008 luty czyli przed liftingiem, samochód kupiłem z premium selection BMW z salonu ale nie krajowy z Danii. Przebieg w trakcie kupna 88 tys. Przebieg sprawdzony i potwierdzony w ASO w Warszawie. Z braku pewności i znający polskie realia sprawdziłem ponownie w BMW w Danii. Historia potwierdzona. Obecnie 175 tys przebiegu. Do tej pory oprócz wymian oleju i filtrów co 12-15 tys wymiana plecionki ( uszkodzenie mechaniczne ), i akcja serwisowa w Katowicach ---wymiana napinacza łańcucha rozrządu. To tyle, autko na razie śmiga, raz w roku jest trasa ok.3000 tys km. no i wiadomo jazda mieszana praca (autostrada 30 km dziennie) i trochę jazdy miejskiej. Co staram się przestrzegać to: olej co 10-12 tys, chłodzenie turbinki po jeździe, i całkowicie wyłączyłem START-STOP. Generalnie polecam. ( OPINIA SZCZERA I PRAWDZIWA )


18.01.2015OloNie

"Do wersji 163 konnej bylo fajnie . Od 177 konnego-zmiana kostrukcji sinika na silnik n47 i jest poracha duzo by pisac prosze polookac na necie - Awaryjne auto. 177konna obecna trojka jest moim ostatnim autem tego koncernu ..."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.