alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW 3 Compact E46 318d (115KM)

BMW 3 Compact E46 318d (115KM)Wyświetleń: 2262

BMW 3 Compact E46 318d (115KM)

Okres produkcji: 2001-2004

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna204
Przyspieszenie (0-100km/h)10.7
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
320d1503308.95.8

05.08.2016RomanTak

Mam od 3 lat. Bez problemów nim śmigam. Wymienione jedynie termostaty nie licząc tylnych klocków. Silnik chipowałem osobiście na 210KM i 410 Nm. Przy swej niewielkiej wadze ma dynamit te auto. Przebieg oryginalny sprawdzony w ASO z kluczyka jak i z faktur.


08.07.2014wuzel73Tak

Ja swoją X3 2.0D kupiłem w niezłym stanie. Dołożyłem parę złotych i doprowadziłem do extra-stanu. Odwiedziłem V-Tech. I teraz jest bajka. Jestem z Krakowa 2x byłem już nad Morzem, zjechałem w maju Bieszczady i jest OK. Mam oprócz tego Audi A6 igiełkę ponad 200KM na automacie na fulu. Ale do X3 wsiadam z równie dużą przyjemnością :-)


15.01.2016RyszardTak

320d 150KM niezawodny silnik,zero awarii,bardzo oszczędny. Polecam wszystkim. Dodam ze posiadam zadbane auto i silnik:-)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3
Brak opinii