alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW 3 Compact E46 318d (115KM)

BMW 3 Compact E46 318d (115KM)Wyświetleń: 2604

BMW 3 Compact E46 318d (115KM)

Okres produkcji: 2001-2004

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna204
Przyspieszenie (0-100km/h)10.7
Spalanie - miasto [l/100km]7.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
320d1503308.95.8

25.10.2013jerzyNie

Uwaga na modele po 2007 roku w nich rozrząd zamontowano od strony skrzyni biegów,przy ewentualnej wymianie niby bezobsługowego rozrządu trzeba wyciągnąć cały silnik co niesie bardzo duże koszta, uwaga również na krótki żywot dwumasy


15.02.2019E60 FiftTak

Jak juz pisalem (R) przy M47 D20TU jest nadal super jednastka przebieg aktualny 284.000km, pierwszy akumulator i pierwszy DPF bez jakichkolwiek "wypalan/czyszczenia, fabryczny tlumik nic nie bylo wymieniane. Wymiany oleju w dalszym ciagu co 15.000-18.000km. Kazdego dnia pociacha z jazdy.


08.07.2014wuzel73Tak

Ja swoją X3 2.0D kupiłem w niezłym stanie. Dołożyłem parę złotych i doprowadziłem do extra-stanu. Odwiedziłem V-Tech. I teraz jest bajka. Jestem z Krakowa 2x byłem już nad Morzem, zjechałem w maju Bieszczady i jest OK. Mam oprócz tego Audi A6 igiełkę ponad 200KM na automacie na fulu. Ale do X3 wsiadam z równie dużą przyjemnością :-)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3
Brak opinii