Chevrolet

Chevrolet Cruze I 2.0 VCDI 150KM (Z20S)

11547
Kategoria: Chevrolet Cruze

Dane techniczne

Chevrolet Cruze I 2.0 VCDI 150KM (Z20S)
Pojemność [cm3] 1991
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 210
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.7

Lata produkcji: 2009-2012

Nadwozie: hatchback sedan kombi

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 5.6L

Trasa 4.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 5W30
Ilość oleju 6.2
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TD 125KM 0.0 0 0 5.5 l/100km
2.0 VCDi 163KM 8.4 10 1 7.2 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.3L

Średnie 6.8L

Trasa 5.7L

Najbardziej awaryjna część

82%
0%
0%
0%
6%
0%
0%
0%
12%
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

28.02.2018 Janusz Cruze Kombi 2010 r 203tys/km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.3L

Średnie 6.8L

Trasa 5.7L

Opinia: Przebieg auta ponad 200tys km i do dnia dzisiejszego żadnych problemów,pali od strzała i to nawet podczas tych ostrych mrozów.Auto ma od 4 lat zrobiłem osobiście ponad 100tys/km większosć trasy i powiem że jest naprawdę dobrze.Silnik łądnie pracuje jest dynamiczny i co ważne nie męczy
Zalety: samochód sprawdza się bardzo dobrze w różnych warunkach,na trasie komfortowo,silnik elastyczny dynamiczny i w miarę oszczędny (piszę w miarę bo powyżej 150kmh duże spalanie)
Wady: spalanie w mieście i na trasie powyżej 150km/h
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

82%
0%
0%
0%
6%
0%
0%
0%
12%
Suma głosów: 17