alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen Berlingo III FL 1.6 HDi (75KM)

Citroen Berlingo III FL 1.6 HDi (75KM)Wyświetleń: 1594

Citroen Berlingo III FL 1.6 HDi (75KM)

Okres produkcji: 2012-2015

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]185
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna150
Przyspieszenie (0-100km/h)17.1
Spalanie - miasto [l/100km]7.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quartz 9000 5W40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

16.03.2013JacekTak

Kupiłem DS3 3 latka po niewiadomym przebiegu. Silnik 1,6 HDI 112 kM. Osiągi b. dobre. Dobre wyciszenie. Ponieważ jeżdżę w mieście, zdecydowałem się wyrzucić filtr FAP. Na razie, po wgraniu nowego oprogramowania, oddałem na reklamację. Klekocą zawory i zapala się kontrolka silnika. Warsztat walczy dalej.


19.09.2015maliniakTak

świetny silnik,oszczędny dynamiczny i bezawaryjny.Auto duże a silnik daje jak by miał co najmniej 150KM.


23.01.2015MarcinTak

bardzo dobry silnik,niskie spalanie to jego największy atut jeździmy DS4 już 3.5roku po za serwisem i tankowaniem żadnych kosztów.Silnik dynamiczny,ładnie pracuje i we wnętrzu jest cicho.Spalanie w mieście korki klima to 6L ,jesteśmy z żoną bardzo zadowolenie .Jak się zaleje cały bak to się jeździ i jeździ aż czasami to się wydaje że się komputer zepsuł .Dodam że auto posiada FAP ale nic się z nim nie dzieje a jazda praktycznie tylko miasto.Tani w utrzymaniu a jakość bardzo wysoka .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.