alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 I FL 2.0 HDi 16V (140KM)

Citroen C4 I FL 2.0 HDi 16V (140KM)Wyświetleń: 1414

Citroen C4 I FL 2.0 HDi 16V (140KM)

Okres produkcji: 2008-2011

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna206
Przyspieszenie (0-100km/h)11.4
Spalanie - miasto [l/100km]9.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

17.09.2017Fabian Tak

Najlepszy silnik jak jest obecnie na rynku totalnie bezawaryjny mam go w C5 wersja Kombi silnik idealnie dopasowany do wielkości auta.Moc i dynamika na bardzo dobrym poziomie przyspieszenie bardzo dobre,silnik pięknie pracuje równo i cicho.Autem osobiście zrobiłem 170tys kupiłem przy 96tys z Francji wymieniłem rozrząd po 230 tys i to wszystko żadnych awarii,przepraszam jeszcze dolewka płynu w ASO do FAP-a .Zerow wycieków zero problemów z turbiną,z fapem,dwumasem itd jestem pod wrażeniem tego silnika i nie chcę innego.Spalanie w granicach 6L miasto 8-9L i to bez żadnego oszczędzania.Francja elegancja żadnych TDi-ków .Pozdrawiam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.