alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 I FL 2.0 HDi (140KM)

Citroen C4 I FL 2.0 HDi (140KM)Wyświetleń: 1157

Citroen C4 I FL 2.0 HDi (140KM)

Okres produkcji: 2008-2010

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna206
Przyspieszenie (0-100km/h)11.4
Spalanie - miasto [l/100km]9.1
Spalanie - trasa [l/100km]5.1
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quartz 9000 5W40
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

14.10.2015SławekTak

Od 6 miesięcy posiadam 508 SW,wersja 140 konna.Jak na razie brak jakichkolwiek problemów.Silnik z przebiegiem 135 tys.pracuje bardzo ładnie,jest dynamiczny i bardzo oszczędny.Przy spokojnej jeździe 120 km/h w trasie spalanie poniżej 5 l (4,1-4,8) na 100 km.W mieście około 7 litrów na100 km.Przy jeżdzie bardziej dynamicznej spalanie może wzrosnąć nawet o około 2 litry.Poza tym moim zdaniem autko bardzo sympatyczne i ładne,dobrze wyposażone już w standardzie i w dużo lepszej cenie niż Passat.Jak powszechnie wiadomo za VW się płaci...


15.04.2017JacekTak

Jestem bardzo zadowolony, roważałem zakup Peugeota 308cc z 1.6 HDI 8V 112KM, ale przy stosunkowo dużej masie auta, bo 1730kg lepszym wariantem okazuje się ten 2.0 HDI 16V. Silnik bardzo elastyczny i o bardzo dobrej kulturze pracy. Jest to mój pierwszy 2.0 HDI, wczesniej miałem 308 5d z 1.6 HDI 16V i też byłem bardzo zadowolony. Silniki PSA naprawdę są pewne i bezawaryjne, oczywiście jak się je odpowiednio serwisuje, stosując olej dobej jakości 5W30 np.Total i co ważne musi być regularnie wymieniany max. co 15000km. Układ paliwowy też bez problemów. Ogólnie polecam HDI


23.12.2013PatrykTak

Peugeot 5008 r 2.0HDI/150KM silnik rewelacja ,świetne parametry ,dużo mocy ,spalanie przyzwoite średnio 6.5L . Przebieg 128 tyś od nowości żadnych naprawa ,żadnych awarii .Naprawdę silnik i auto godne polecenia


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.