Citroen C4 I Grand Picasso FL 2.0 HDI 150KM (DW10CTED4)

8721

Dane techniczne

Citroen C4 I Grand Picasso FL 2.0 HDI 150KM (DW10CTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 340
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 195
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 2010-2013

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.1L

Trasa 5.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.0
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 112KM 9.3 4 0 6.1 l/100km
2.0 HDi 163KM 0.0 0 0 6.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 6.8L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
67%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

08.03.2015 mirek 2011r 150tys
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 6.8L

Trasa 5.4L

Opinia: Najlepsza opcja z pośród innych silników,wystarczająca moc ,niskie spalanie bardzo dobra dynamika .Sam samochód spisuje sie super jest wygodny,zwrotny jak na taką masę nawet w mieście spokojnie sie manewruje dodatkowo czujniki parkowania.Wyposażenie ponad standardowe dachy,nawigacja,systemy itd.Komfort na najwyższym poziomie. Auto totalnie bezawaryjne,posiada FAP ale nic
Zalety: świetne walory jezdne,autem poprostu się płynie,bardzo wysoki komfort,silnik super cichy dynamiczny mało palący.bezawaryjna całość
Wady: nie znalazłem żadnych wad
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
67%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 3