alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C5 II 2.2 HDi (170KM)

Citroen C5 II 2.2 HDi (170KM)Wyświetleń: 1705

Citroen C5 II 2.2 HDi (170KM)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2179
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]370
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6/auto
Prędkość maksymalna219
Przyspieszenie (0-100km/h)10.0
Spalanie - miasto [l/100km]9.7
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju5.3 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.5

Trasa: 6.5

Średnie: 7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 8/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

krzycho 08.03.2015
Średnia:
(8.00)
Tak
"dobry dynamiczny, spalanie w normie, trzeba o niego dbać, dobra ropa z shela lub bp, dobre oleje, co druga wymiana oleju wypłukać silnik, a co najważniejsze do obsługi tylko fachowiec, polecam, jak dbasz to jedziesz."
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:duuuuuzo
Wady:maaało
c5,207,2,2, 170.000

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.