alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 Aircross 1.8 HDI (150KM)

Citroen C4 Aircross 1.8 HDI (150KM)Wyświetleń: 2572

Citroen C4 Aircross 1.8 HDI (150KM)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju5.3
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 5.2

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

25.02.2014MaXNie

Jak by nie DPF to silnik idealny ,dobrze dobrana moc do pojemności ,wysoki moment obrotowy ,świetna dynamika i spalanie na poziomie 6-7 L .Niestety filtr powoli daje się we znaki przez co podnosi się poziom oleju i to dyskwalifikuje go w ocenie końcowej !!!


15.04.2017JanekTak

Jestem pod wielkim wrażeniem co potrafi to auto.Coś pięknego zwłaszcza praca silnika rewelacja.


02.07.2017RafałTak

Nie mogę dużo powiedzieć jeszcze na temat tego modelu bo jestem właścicielem od miesięcy Rok 2011 1.8 did 150km przebieg 190 tyś Kupiłem bo zwrócił moja uwagę ,silnik dynamiczny bez trudu wyprzedza na 6tym biegu Dobra kultura pracy ,wygodny ,środek prosty i schludny bez nadmiaru bajerów ale piękność w prostocie. Wada brak jakiego kolejek powiadomienia na desce o rozpoczętej procedurze wypalania dpf. Na szczęście po trzech tysiącach nie zauważam wzrostu poziomu oleju .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

olo 30.05.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"niezawodny, wystarczająco mocny z niedużym apetytem."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:mały SUV z mocnym silnikiem, wygląd
Wady:wewnątrz widać że to jednak japończyk
2013