alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 Aircross 1.8 HDI 150KM (DI-D MIVEC)

Citroen C4 Aircross 1.8 HDI 150KM (DI-D MIVEC)Wyświetleń: 3644

Citroen C4 Aircross 1.8 HDI 150KM (DI-D MIVEC)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]300
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju5.3
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.5

Trasa: 5.2

Średnie: 5.8

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDi11427011.65.0

28.05.2016MarekTak

Super silniczek. Śmiga fantastycznie. Dynamiczny i mocny. Brawo Mitsu :)


24.10.2015MarekTak

110 tyś.km żadnych problemów super silnik


25.06.2015ADOLFIKTak

BAARDZO ELASTYCZNY I DYNAMICZNY SILNIK A PRZY TYM EKONOMICZNY. JESTEM NAPRAWDE MIŁO ZASKOCZONY,JAK DO TEJ PORY TYLKO WYMIANA FILTRÓW OLEJU I TANKOWANIE. NA SZCZĘŚCIE NIE JEŹDŻĘ NIM TYLKO W MIEŚCIE I DO PRACY MAM 30 KM WIĘC JEST GDZIE PRZEPALIĆ FILTER WYMYŚLONY PRZEZ EKO-PANÓW WIESZAJĄCYCH SIĘ NA DRZEWACH!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

olo 30.05.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"niezawodny, wystarczająco mocny z niedużym apetytem."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:mały SUV z mocnym silnikiem, wygląd
Wady:wewnątrz widać że to jednak japończyk
2013