alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)

Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)Wyświetleń: 11514

Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)

Okres produkcji: 2003-2008

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]65
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna146
Przyspieszenie (0-100km/h)16,3
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejupo.30.000 tyś /km
Wymiana rozrządupo 90.000.Km- lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi681601465.7
1.5 dCi801851535.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.2

Trasa: 5

Średnie: 5.6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(7.67)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 6.33/10
Spalanie ON
 8.67/10
Koszty utrzymania
 6.67/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

andrzej 03.08.2013
Średnia:
(7.00)
Tak
"mój kangoo 1,5dci to mało awaryjny model ma przebieg 242400 04.r wymieniam tylko elementy eksploatacyjne"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (3/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niskie spalanie łatwa obsługa
Wady:drogie części zamienne np.wtryski pompa wspomagania rurki klimy (650zł)
kangoo 1,5 dci 2004r 234400
13.02.2013
Średnia:
(7.75)
Tak
"Niskie spalanie to zdecydowanie podstawowa cecha tej jednostki , ogólnie polecam - ale przed zakupem koniecznie sprawdzić w serwisie !"
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niskie koszty serwisu
Wady:wycieki i hałas
RENAULT KANGO
Mały 28.10.2012
Średnia:
(8.25)
Tak
"Kupiłem auto w salonie nowe ,byłem na początku zawiedziony .Ni to Van ni osobowe .Ale przez pięć lat użytkowania same plusy .Mianowicie ,bardzo dobra widoczność(parkowanie),super elastyczny silnik ,świetny do miasta również na trasy (Chorwacja 1250km) bez problemu bardzo dobry na wakacje i wypady .Niskie spalanie żadnych kłopotów jak piszą inni .O nowoczesne diesle trzeba dbać wymiana oleju przeglądy i dobre paliwo a wtedy auto się odwdzięczy bezawaryjnością .Niestety drogi servis i części !!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:super silnik elastyczny, niskie spalanie, dobra widoczność, duże możliwości załdunkowe
Wady:drogie części w servisie, pękła mi rura od turbo, ciągłe palenie się żarówek
Kango II 2003 przebieg 68.000 tyś

Komentarze użytkowników

0 #1 Hildegard 14.05.2017
I see your website needs some fresh & unique articles.
Writing manually is time consuming, but there is solution for
this hard task. Just search for; Miftolo's tools rewriter

Feel free to surf to my weblog: ShanelBurton: http://Pedro22.blogspot.se

06.06.2016Antoni Tak

Ok.


04.01.2016JAREKTak

GRAND SCENIC 2 1.5DCI BARDZO DOBRE AUTO MAM Z OSPRZĘTEM SIEMENS PRZEJECHANE 250 TYŚ I SILNIK OK WYMIANA FILTRÓW OLEJÓW ELF CO 10 TYŚ NIE JAK PODAJE PRODUCENT 30 TYŚ I SAMOCHÓD BEZ ZASTRZEŻEŃ NASTĘPNY TO JAK JUŻ TO NOWSZY MODEL PEWNIE TEŻ Z TYM SILNIKIEM


28.05.2013MałyTak

Miałem kilka renówek z tym silnikiem Kangoo I 1.5 dci 65 KM Kangoo II 1.5 dci 105 KM Megane 1.5 dci 85 KM w przedziale 2003-2010r .Więc mogę coś powiedzieć na temat tych silników BEZAWARYJNE!!! Tak kompletnie żadnych problemów ,pierwszy Kangur z osprzętem Delphhi do 100tys km nic (pękła rura od turbo 350 zł serwis 10min pracy ) .Megane lałem i jeździłem przebieg 130 tyś (kupiłem przy 78 tyś ) wymiana olejów i tyle .Kangoo II super auto niestety paliło jak smok i sprzedałem przy przebiegu 36 tyś (uciekł gaz z klimy ).Po 2005 roku silniki zostały dopracowane zmieniono system zasilnia z Delphi na Siemens i nie ma kompletnie żadnych problemów.Zresztą co tu dużo mówić jakby był zły to nie dawali by go do całej floty Reno do dnia dzisiejszego .Nie słuchajcie głupków którzy mówią ze renówka to kicha .Kicha to te niemieckie złomy TDI!!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Hildegard
14.05.2017
0
I see your website needs some fresh & unique articles.
Writing manually is time consuming, but there is solution for
this hard task. Just search for; Miftolo's tools rewriter

Feel free to surf to my weblog: ShanelBurton: http://Pedro22.blogspot.se

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.