alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)

Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)Wyświetleń: 10834

Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)

Okres produkcji: 2003-2008

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]65
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna146
Przyspieszenie (0-100km/h)16,3
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejupo.30.000 tyś /km
Wymiana rozrządupo 90.000.Km- lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi681601465.7
1.5 dCi801851535.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.2

Trasa: 5

Średnie: 5.6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(7.67)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 6.33/10
Spalanie ON
 8.67/10
Koszty utrzymania
 6.67/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

andrzej 03.08.2013
Średnia:
(7.00)
Tak
"mój kangoo 1,5dci to mało awaryjny model ma przebieg 242400 04.r wymieniam tylko elementy eksploatacyjne"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (3/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niskie spalanie łatwa obsługa
Wady:drogie części zamienne np.wtryski pompa wspomagania rurki klimy (650zł)
kangoo 1,5 dci 2004r 234400
13.02.2013
Średnia:
(7.75)
Tak
"Niskie spalanie to zdecydowanie podstawowa cecha tej jednostki , ogólnie polecam - ale przed zakupem koniecznie sprawdzić w serwisie !"
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niskie koszty serwisu
Wady:wycieki i hałas
RENAULT KANGO
Mały 28.10.2012
Średnia:
(8.25)
Tak
"Kupiłem auto w salonie nowe ,byłem na początku zawiedziony .Ni to Van ni osobowe .Ale przez pięć lat użytkowania same plusy .Mianowicie ,bardzo dobra widoczność(parkowanie),super elastyczny silnik ,świetny do miasta również na trasy (Chorwacja 1250km) bez problemu bardzo dobry na wakacje i wypady .Niskie spalanie żadnych kłopotów jak piszą inni .O nowoczesne diesle trzeba dbać wymiana oleju przeglądy i dobre paliwo a wtedy auto się odwdzięczy bezawaryjnością .Niestety drogi servis i części !!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:super silnik elastyczny, niskie spalanie, dobra widoczność, duże możliwości załdunkowe
Wady:drogie części w servisie, pękła mi rura od turbo, ciągłe palenie się żarówek
Kango II 2003 przebieg 68.000 tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

02.12.2013zbymaszTak

Bardzo dobry silnik,śr zużycie paliwa 5,6l/100km. Wymieniam olej,filtr oleju,powietrza co 15000km.Zero problemów.Polecam.


27.03.2014ManiekTak

Jeżdżę tym autkiem czwarty rok przejeżdżając dotychczas 214000km i nie miałem żadnych nieprzyjemności w jego eksploatacji. Olej wymiana co 15000km - nie wierzcie w to co zapewnia producent. 30000km to chyba farsa - każdy mechanik to powie o turbodoładowanych silnikach. Paliwo tylko na markowych stacjach. Spalanie jest wyższe od zapewnień producenta. Rzeczywistość to 4,8 do 5,2 na autostradach, natomiast miasto 6l/100km. Mam skrzynię sześciobiegową i klimatronik dwustrefowy. Gdyby go wyłączyć może by było mniejsze. Nie próbowałem. Dynamika OK. Silnik ten nie nadaje się do wyścigów ale spokojnie ruszając ze świateł można prawie wszystkich zostawić w tyle. Jak dbać o dwumas? Nie ruszać za każdym razem z piskiem... Jednym słowem - całkiem dobre auto no i silnik. To już mój trzeci diesel. Drugi dCi, wcześniej TDCI i nigdy nie miałem poważnych i kosztownych napraw przy przebiegach rocznych ok.50000km. W silnikach diesla jest taka podobno zasada - jak dbasz tak masz.


03.07.2015DarekNie

Kangu 1,5 2011 od początku zrobiłem 120tyś z silnikiem tylko olej i filtry. Problem to zatykające się rurki odprowadzające wodę z klimatyzacji - ciepła woda na stopy się czasami leje. Większość napraw związanych z układem jezdnym. Końcówki i tarcze wymienione. Ogólnie prosty i niezawodny samochód. Trzeba zwrócić uwagę na pokonywanie ostrych zakrętów z dużą prędkością - może ponieść :)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów