alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)

Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)Wyświetleń: 12968

Renault Kangoo II 1.5 dCi (65KM)

Okres produkcji: 2003-2008

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]65
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna146
Przyspieszenie (0-100km/h)16,3
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.4

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana olejupo.30.000 tyś /km
Wymiana rozrządupo 90.000.Km- lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi681601465.7
1.5 dCi801851535.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.2

Trasa: 5

Średnie: 5.6

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(7.67)
Trwałość silnika
 9/10
Niezawodność auta
 6.33/10
Spalanie ON
 8.67/10
Koszty utrzymania
 6.67/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

andrzej 03.08.2013
Średnia:
(7.00)
Tak
"mój kangoo 1,5dci to mało awaryjny model ma przebieg 242400 04.r wymieniam tylko elementy eksploatacyjne"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (3/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niskie spalanie łatwa obsługa
Wady:drogie części zamienne np.wtryski pompa wspomagania rurki klimy (650zł)
kangoo 1,5 dci 2004r 234400
13.02.2013
Średnia:
(7.75)
Tak
"Niskie spalanie to zdecydowanie podstawowa cecha tej jednostki , ogólnie polecam - ale przed zakupem koniecznie sprawdzić w serwisie !"
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:niskie koszty serwisu
Wady:wycieki i hałas
RENAULT KANGO
Mały 28.10.2012
Średnia:
(8.25)
Tak
"Kupiłem auto w salonie nowe ,byłem na początku zawiedziony .Ni to Van ni osobowe .Ale przez pięć lat użytkowania same plusy .Mianowicie ,bardzo dobra widoczność(parkowanie),super elastyczny silnik ,świetny do miasta również na trasy (Chorwacja 1250km) bez problemu bardzo dobry na wakacje i wypady .Niskie spalanie żadnych kłopotów jak piszą inni .O nowoczesne diesle trzeba dbać wymiana oleju przeglądy i dobre paliwo a wtedy auto się odwdzięczy bezawaryjnością .Niestety drogi servis i części !!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (5/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:super silnik elastyczny, niskie spalanie, dobra widoczność, duże możliwości załdunkowe
Wady:drogie części w servisie, pękła mi rura od turbo, ciągłe palenie się żarówek
Kango II 2003 przebieg 68.000 tyś

Komentarze użytkowników

0 #1 Hildegard 14.05.2017
I see your website needs some fresh & unique articles.
Writing manually is time consuming, but there is solution for
this hard task. Just search for; Miftolo's tools rewriter

Feel free to surf to my weblog: ShanelBurton: http://Pedro22.blogspot.se

27.08.2013BernardTak

Mam służbową Megankę II Kombi z 1.5dCi 100KM. Jestem jego jedynym użytkownikiem. Od początku 2009 roku śmigło 200 tysięcy kilometrów. Żadnych problemów. Auto regularnie serwisowane, żaden przegląd nie był przeciągnięty w czasie. Olej taki jak zaleca producent. Mimo iż nie jest to moje auto a firmy dbam o prawidłową eksploatację. Dużo jeżdżę i nie chcę żeby gdzieś mi "stanął". Paliwo tylko z dużych stacji markowych. Dynamika jest w porządku - zawsze chciałoby się mieć coś mocniejszego ale z drugiej strony po co? Na te nasze korki nawet na autostradach... Spalanie (głównie w trasie) pomiędzy 4,5 a 5 litrów na 100km. Silnik rewelacja. Przez te 200000km 3 razy wymienione tarcze hamulcowe, łączniki stabilizatorów raz prawy i lewy, kilka razy żarówki w przednich reflektorach (nie mam dziennych). A poza tym nic. Teraz słychać któryś wahacz że ma dość. Muszę się tym zainteresować bo coraz bardziej coś stuka. Mam nadzieję że następne auto też dostanę francuskie. Jeszcze rok. Dobije do 250 tysięcy kilometrów a póżniej pójdzie na komis gdzie ktoś go kupi pięcioletniego z przebiegiem 120000km :-(


27.07.2013LeszekTak

Miałem Megane Grandtour 2 z silnikiem 1,5dCi 100 KM w latach 2004-2008, przejechałem 175 tkm, obecnie jeździ tym autem rodzina, ma przebieg 235 tkm i żadnych awarii silnika! Były drobne awarie karty, sprzęgła czy klimy ale zostały b. tanio naprawione. Potem /2008-2012/ miałem Passata 2,0 TDI,170 KM CR. Auto szybsze i również b. oszczędne jednak po 150 tkm padły wtryskiwacze!!! I tak samo były drobne awarie klimy czy el. ręcznego ale auto znacznie ubożej wyposażone... Moja opinia: Renault super, VW niestety zawiódł. A tankowałem oba tak samo na dobrych stacjach i jeździłem dużo po autostradach. Do dziś wspominam Renię z sentymentem i nie dam na nią złego słowa powiedzieć. Do tych co piszą o spalaniu - nie wierzcie komputerowi i danych dot. spalania. Zarówno w Megane jak i Passacie przekłamywał o 0,5 l w dół. Zawsze tankowałem pod korek i tylko tak dawało się sprawdzić rzeczywiste spalanie - trasa ok. 5,5, miasto 6,0. Pozdrawiam kierowców Renault!


16.08.2015JerzyTak

Megane II 1.5dCi 106kM - 6 biegów bez filtra cząstek stałych. Auto zakupiłem w 2009r z przebiegiem 18 500km. Obecny przebieg 102 000km. Dobra dynamika silnika. Jak na razie zero problemów z silnikiem ale: wymiana oleju z filtrem + filtra powietrza regularnie co 10 tys , wymiana filtra paliwa co 20 tys. Olej cały czas tylko ELF 5w /40 taki jak zaleca producent . Staram się by tuż po rozpoczęciu jazdy gdy silnik zimny nie przekraczać 2200 obr/min oraz pamiętam by po skończonej jeździe zwłaszcza na trasie silnik pochodził te kilkadziesiąt sekund na wolnych obrotach. Spalanie w trasie bez problemu w zakresie 4,5-5,0 . Przy delikatnej jeździe nie przekraczając 120 km/h osiągam w trasie 4,3- 4,5 l/100 . Silnik lubi dobre paliwo , co drugie tankowanie napełniam zbiornik paliwem premium. Nie zauważyłem różnicy w spalaniu ale praca silnika jest cichsza i bardziej elastyczna. Przed zakupem straszony opiniami o obracających się panewkach w tym silniku zasięgałem opinii w dwóch serwisach. Jak się okazało problem nie jest tak częsty jak się go rozdmuchuje i dotyczy głównie pojazdów eksploatowanych przez różnych przedstawicieli handlowych którzy nieźle "katują" swoje pojazdy na trasie co każdy z nas jako kierowca widzi. Wymianę oleju co 30 000 jak mówi instrukcja można miedzy bajki włożyć , ale w końcu bańka oleju + filtr to tylko 120 zł + chwila pracy w kanale ,a jak przekłada się to na trwałość silnika i turbiny niech każdy sobie odpowie sam. Zobaczymy co będzie dalej ale jak na razie sprawdza się chyba powiedzenie "jak dbasz -tak masz".


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Hildegard
14.05.2017
0
I see your website needs some fresh & unique articles.
Writing manually is time consuming, but there is solution for
this hard task. Just search for; Miftolo's tools rewriter

Feel free to surf to my weblog: ShanelBurton: http://Pedro22.blogspot.se

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.