alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet (165KM)

Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet (165KM)Wyświetleń: 2453

Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet (165KM)

Okres produkcji: 2007-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]360
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna215
Przyspieszenie (0-100km/h)8.2
Spalanie - miasto [l/100km]7
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSELENIA WR 5W40
LIlość oleju4.5L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Komentarze użytkowników

0 #1 Brianna 22.06.2017
I see your website needs some fresh articles.
Writing manually takes a lot of time, but there is tool for this boring task, type in google: murgrabia's tools

my weblog :: AmosX: https://OlivaX.blogspot.de

27.10.2013Adam Tak

Ten silnik to bardzo dobra konstrukcja ,posiadam go w Doblo II .Bardzo dynamiczny ,można powiedzieć że na taka masę auta po prostu rakieta ,spalanie bardzo dobre trasa 5.2 L Miasto MAX 7L .Jest to najnowsza konstrukcja Fiata więc wszystkie wady które były wcześniej zostały zlikwidowane ,jednym słowem bezawaryjny .


21.01.2015JacekTak

Posiadam AR od 2011 roku (nowy kupiony w salonie), codzienne używany na dojazdy do pracy oraz w długie trasy, zero awarii i usterek, osobiście AR nie zaliczyłbym do auta klasy premium (drobne niedoróbki w kabinie bardzo rażące ale nie można mieć wszystkiego ...) ale co do silnika nie ma się do czego przyczepić ... w skali 0-10 - silnik 10, jakość wykończenia szczegółów 8, prezencja nadwozia 10, koszty utrzymania 10, spalanie 10 (w trasie przy spokojnej jeździe 5,0 l/100 km, trasa dynamiczna jazda 6,5 l/100 km, miasto 7,5 l/100 km)


20.12.2013Arek Tak

Dobry nowoczesny silnik ,bardzo dynamiczny cichy, niskie spalanie .Brak awarii ,godny polecenia ,zresztą jednostki Fiata to jedne z lepszych silników diesela na rynku ,to już mój drugi diesel z Włoch .Polecam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Brianna
22.06.2017
0
I see your website needs some fresh articles.
Writing manually takes a lot of time, but there is tool for this boring task, type in google: murgrabia's tools

my weblog :: AmosX: https://OlivaX.blogspot.de

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.