alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet (165KM)

Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet (165KM)Wyświetleń: 3500

Fiat Bravo II 2.0 16V JTD Multijet (165KM)

Okres produkcji: 2007-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]165
Moment obrotowy [Nm]360
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna215
Przyspieszenie (0-100km/h)8.2
Spalanie - miasto [l/100km]7
Spalanie - trasa [l/100km]4.5
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia WR Pure Energy (5W-30)
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 140.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

10.07.2016Damian Tak

Mam ten silnik w Insignii, bardzo dobre spalanie jak na masę samochodu, jak narazie bez awarii a przejechałem nim 30tys km , tylko wymieniony rozrząd, czyli wymiana czysto eksploatacyjna przy 141tys km jak podaje GM . Radziłbym wymieniać go jednak nieco wcześniej bo pasek był od nowości, a przy tym przebiegu juz lekko popękany. Także olej radziłbym wymieniać co 10tys km, a nie jak podaje producent co 30tys., to za dużo przy aucie z dpf-em. Jest troche głośny podczas przyspieszania, jednak jak juz osiągnie sie daną prędkość i jedzie równo nie jest juz tak głośno. "


21.03.2013Tak

"silnik ten jest montowany w samochodzie Fiat Bravo 2.0 JTD 165 KM od 2007 roku 0-100km/h 8.2 sekundy. Po programie uzyskuje ponad 220 KM. Co na to golfiarze ?"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9
Brak opinii