alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)

Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)Wyświetleń: 4640

Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1499
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]185
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna167
Przyspieszenie (0-100km/h)13.5
Spalanie - miasto [l/100km]4.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.3
Spalanie - średnie [l/100km]3.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju3.9 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.4

Trasa: 4.4

Średnie: 5.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 3):
(9.25)
Trwałość silnika
 8.67/10
Niezawodność auta
 9.67/10
Spalanie ON
 9.33/10
Koszty utrzymania
 9.33/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Głosy według opinii:

30

Opinie użytkowników

Marcin 12.04.2017
Średnia:
(8.75)
Tak
"Jezdze 3 lata od nowego. Rok 2013. Obecnie 175 tys km przebiegu. Oryginalne sprzeglo i dwumasa. Nic sie nie dzieje. Generalnie nie oszczedzam auta. Srednie spalanie od nowego to 5,9 litra. Max 190 km/h. Jedyna wada to malo wydajna klimatyzacja i skrzypiace zawieszenie w temp ponizej 5 stopni. Reszta ok. "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:Wygodne fotele, ladna sylwetka
Wady:Skrzypiace zawieszenie, slaba klimatyzacja
Ford Fiesta 1.5 Tdci/75 km/2013/175 000
Tomek 20.09.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Świetny samochód jak i silnik do miasta, jak i trasy. Ostatni trasa - około 800 km ( miasta i drogi lokalne )zero zmęczenia, dobra dynamika, spalanie 4,5L. Koszty utrzymania silnika ŚMIESZNE w porównaniu do "wynalazków" VAGenowskich oraz BMW.. Miałem kilka aut niemieckich i będę to powtarzał do znudzenia, auta niemieckie są PRZEREKLAMOWANE I PRZEPŁACONE - kiedyś myślałem - tylko AUDI/BMW na szczęście człowiek z latami trochę :) mądrzeje.. POLECAM w 100% FIESTĘ z tyn silnikiem i z niecierpliwością czekam na premierę nowego FOCUSA. POLECAM!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:póki co same zalety
Wady:aktualnie brak
mk7 2013r
Adam 21.06.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo ekonomiczny silniczek, polecam autko bardzo wygodne i ekonomiczne."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.7l/100km

Spalanie - trasa:3.8l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:
Wady:
Fiesta 2013 1,5tdci

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.