alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)

Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)Wyświetleń: 3633

Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1499
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]185
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna167
Przyspieszenie (0-100km/h)13.5
Spalanie - miasto [l/100km]4.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.3
Spalanie - średnie [l/100km]3.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju3.9 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.1

Trasa: 4.2

Średnie: 4.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 8.5/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Tomek 20.09.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Świetny samochód jak i silnik do miasta, jak i trasy. Ostatni trasa - około 800 km ( miasta i drogi lokalne )zero zmęczenia, dobra dynamika, spalanie 4,5L. Koszty utrzymania silnika ŚMIESZNE w porównaniu do "wynalazków" VAGenowskich oraz BMW.. Miałem kilka aut niemieckich i będę to powtarzał do znudzenia, auta niemieckie są PRZEREKLAMOWANE I PRZEPŁACONE - kiedyś myślałem - tylko AUDI/BMW na szczęście człowiek z latami trochę :) mądrzeje.. POLECAM w 100% FIESTĘ z tyn silnikiem i z niecierpliwością czekam na premierę nowego FOCUSA. POLECAM!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:póki co same zalety
Wady:aktualnie brak
mk7 2013r
Adam 21.06.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo ekonomiczny silniczek, polecam autko bardzo wygodne i ekonomiczne."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.7l/100km

Spalanie - trasa:3.8l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:
Wady:
Fiesta 2013 1,5tdci

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.