alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)

Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)Wyświetleń: 3358

Ford Fiesta Mk7 FL 1.5 TDCi (75KM)

Okres produkcji: od 2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1499
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]185
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna167
Przyspieszenie (0-100km/h)13.5
Spalanie - miasto [l/100km]4.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.3
Spalanie - średnie [l/100km]3.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju3.9 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.1

Trasa: 4.2

Średnie: 4.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 8.5/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Tomek 20.09.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Świetny samochód jak i silnik do miasta, jak i trasy. Ostatni trasa - około 800 km ( miasta i drogi lokalne )zero zmęczenia, dobra dynamika, spalanie 4,5L. Koszty utrzymania silnika ŚMIESZNE w porównaniu do "wynalazków" VAGenowskich oraz BMW.. Miałem kilka aut niemieckich i będę to powtarzał do znudzenia, auta niemieckie są PRZEREKLAMOWANE I PRZEPŁACONE - kiedyś myślałem - tylko AUDI/BMW na szczęście człowiek z latami trochę :) mądrzeje.. POLECAM w 100% FIESTĘ z tyn silnikiem i z niecierpliwością czekam na premierę nowego FOCUSA. POLECAM!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:póki co same zalety
Wady:aktualnie brak
mk7 2013r
Adam 21.06.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo ekonomiczny silniczek, polecam autko bardzo wygodne i ekonomiczne."
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.7l/100km

Spalanie - trasa:3.8l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:
Wady:
Fiesta 2013 1,5tdci

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.