Mazda

Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 143KM (RF)

10668
Kategoria: Mazda 3

Dane techniczne

Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 143KM (RF)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 143
Moment obrotowy [Nm] 360
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 202
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.8

Lata produkcji: 2003-2009

Nadwozie: hatchback sedan

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 6.1L

Trasa 5.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.1-4.7
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu co 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 MZ-CD 109KM 9.8 1 0 4.9 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.5)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.5/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.3L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

30.08.2016 Pau Mazda 3 MZR-CD/2007/135 tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.2L

Trasa 5.4L

Opinia: Super samochód, bardzo dynamiczny. Żadnych poważniejszych usterek mimo że jeździ głównie po mieście.
Zalety: spalanie, moc, bezawaryjność
Wady: brak
Polecam
20.11.2015 XxX Active, 2008, 100 tys.
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.3L

Trasa 5.5L

Opinia: Bardzo przyjemnie jeździ. Ekonomia na wysokim poziomie. Moment obrotowy czuć wystarczająco. Martwię się jak to będzie z DPFem ale na razie jest spoko.
Zalety: Moc, wyposażenie, dostępność tanich zamienników
Wady: Dpf,
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 3