alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 143KM (RF)

Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 143KM (RF)Wyświetleń: 4310

Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 143KM (RF)

Okres produkcji: 2003-2009

Wersje nadwozia: hatchback sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]360
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna202
Przyspieszenie (0-100km/h)9.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.4
Spalanie - średnie [l/100km]6.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuDexelia 5W30
LIlość oleju4.1L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Denso

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7

Trasa: 5.5

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 MZ-CD10924011.35.0

26.11.2015zzzzzTak

wysoki moment obrotowy, rozsadne spalanie


24.12.2017TomekTak

Zrobione przez dwa lata 42tys , bez awarii .Wymiana to co sie zużywa + kontrola poziomu oleju. Nie wiem skąd te mity o awaryjności . Wychodze z założenia kupisz tanio to kupujesz dwa razy. Tak tez bywa z autami. Silnik elastyczny , małe spalanie i spora moc .


30.01.2015DarekTak

Zrobiłem autem osobiście 85 tys nie maiłem żadnych problemów,na początku myślałem że to silnik Forda ale na serwisie mnie uświadomili że to japoniec.Bardzo dobra dynamika,przyspieszenie i niskie spalanie średnio 6.l.Obecnie przebieg 165 tys wszystko w porządku .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Pau 30.08.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Super samochód, bardzo dynamiczny. Żadnych poważniejszych usterek mimo że jeździ głównie po mieście. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:spalanie, moc, bezawaryjność
Wady:brak
Mazda 3 MZR-CD/2007/135 tys
XxX 20.11.2015
Średnia:
(9.00)
Tak
"Bardzo przyjemnie jeździ. Ekonomia na wysokim poziomie. Moment obrotowy czuć wystarczająco. Martwię się jak to będzie z DPFem ale na razie jest spoko."
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Moc, wyposażenie, dostępność tanich zamienników
Wady:Dpf,
Active, 2008, 100 tys.