alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Nissan Note II 1.5 dCi (90KM)

Nissan Note II 1.5 dCi (90KM)Wyświetleń: 2299

Nissan Note II 1.5 dCi (90KM)

Okres produkcji: od 2013

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna179
Przyspieszenie (0-100km/h)11.9
Spalanie - miasto [l/100km]4.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.3
Spalanie - średnie [l/100km]3.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuShell 5W30
LIlość oleju4.4 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrząduco 120.000 tys lub 5 lata

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 4.9

Trasa: 3.6

Średnie: 4.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Bogdan 21.01.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Silnik robi 60000 rocznie (3 lata) bez żadnych problemów. Polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.7l/100km

Spalanie - trasa:3.5l/100km

Spalanie - średnie:4.1l/100km

Zalety:Ekonomiczny, przestronny, nowy design, zrywny.
Wady:Brak
Note II, 2013, 180000
Sławek 27.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto mam od pół roku na razie to same przyjemności wszystko nowe ładnie pracuje.Silniczek bardzo oszczędny cichy i zrywny,spalanie bardzo niskie około 5.l. Polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.0l/100km

Spalanie - trasa:3.6l/100km

Spalanie - średnie:4.3l/100km

Zalety:bardzo niskie spalanie,silnik cichy i dynamiczny,we wnętrzu bardzo cicho podczas jazdy
Wady:zero
Note 2014r 38tys

Kod antyspamowy
Odśwież

22.08.2015TomaszTak

myślę, że auto godne polecenia


28.05.2013MałyTak

Miałem kilka renówek z tym silnikiem Kangoo I 1.5 dci 65 KM Kangoo II 1.5 dci 105 KM Megane 1.5 dci 85 KM w przedziale 2003-2010r .Więc mogę coś powiedzieć na temat tych silników BEZAWARYJNE!!! Tak kompletnie żadnych problemów ,pierwszy Kangur z osprzętem Delphhi do 100tys km nic (pękła rura od turbo 350 zł serwis 10min pracy ) .Megane lałem i jeździłem przebieg 130 tyś (kupiłem przy 78 tyś ) wymiana olejów i tyle .Kangoo II super auto niestety paliło jak smok i sprzedałem przy przebiegu 36 tyś (uciekł gaz z klimy ).Po 2005 roku silniki zostały dopracowane zmieniono system zasilnia z Delphi na Siemens i nie ma kompletnie żadnych problemów.Zresztą co tu dużo mówić jakby był zły to nie dawali by go do całej floty Reno do dnia dzisiejszego .Nie słuchajcie głupków którzy mówią ze renówka to kicha .Kicha to te niemieckie złomy TDI!!!


24.07.2013BodzioTak

To pierwszy mój diesel i jestem pod wrażeniem jak taki silnik może być cichy. Delikatnie klekota na wolnych obrotach (nawet to jest fajne) ale jadąc trudno odróżnić ropniaka od benzyny. Wcześniej miałem zagazowaną Octavię i muszę stwierdzić wielką przepaść pomiędzy osiągami 1.6 zagazowanej benzyny w porównaniu z dCi. To całkiem inne konie na korzyść Renault. Niby pojemność niewielka ale wyciśnięte z niego 105KM robią całkiem niezłe wrażenie. Przebieg w moim aucie to na dzisiaj 130 tysiecy kilometrów i ZERO jakichkolwiek awarii. Spalanie do zaakceptowania - miasto mieszczę się w sześciu litrach natomiast na autostradach przy prędkościach nawet 150km/h spada poniżej 5l/100km (najniższe odnotowane spalanie to 4,2 najwyższe w zimie to 6,4l/100km przy normalnej eksploatacji). Jeżdżenie "gazem" pewnie trochę taniej by wyszło ale jaka przyjemność jazdy turbodieslem... Olej w silniku wymieniam maksymalnie co 20000km - trzeba dbać o dobre smarowanie turbiny i tankuję tylko na przelotowych stacjach Lotos i Shell. Żadnego cygaństwa na paliwie i oleju silnikowym. Mam nadzieję że moja Meganka nigdy mnie nie zawiedzie i wszystkim polecam ten silnik do takiej wielkości auta. Osiągi całkowicie wystarczające a koszty eksploatacji do zaakceptowania.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.