alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 206+ 1.4 HDi (70KM)

Peugeot 206+ 1.4 HDi (70KM)Wyświetleń: 1502

Peugeot 206+ 1.4 HDi (70KM)

Okres produkcji: 2009-2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna169
Przyspieszenie (0-100km/h)13.8
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.5
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo .180.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.2

Trasa: 3.7

Średnie: 4.4

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.25)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 9/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Lucjusz 21.06.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Słabo wyciszone ale reszta ok. Mało pali i jest zrywne , fajnie wygląda - idealne do miasta i nie tylko . Nie ma co się psuć. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.9l/100km

Spalanie - trasa:3.9l/100km

Spalanie - średnie:4.2l/100km

Zalety:Mało pali, niskie koszty serwisu
Wady:Słabe wyciszenie,
2010r przebieg 178 tys
Wojtek 29.03.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"ekonomiczne, proste, niezawodne autko idealne w mieście trochę głośne, skrzypiące plastiki"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.4l/100km

Spalanie - trasa:3.4l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, niskie koszty eksploatacji
Wady:trochę głośne, skrzypiące plastiki
206+1.4 hdi

Kod antyspamowy
Odśwież

03.05.2017RobertTak

Silnik rewelacja.Samochód miał wylądować na szrocie ale ze względu na swoją nie zniszczalność jest katowany dalej 5000 km miesięcznie.Zakupiłem go z przebiegiem 100kkm zrobiłem 275kkm w tym czasie padł rozrusznik i kilka razy łożyska przód i kilka belek.Jeszcze zamontuję intercooler i dodam że próbowałem wymienić rozrząd po około 350kkm ale było zimno i nowy pasek wyglądał dużo gorzej od oryginału i stwierdziłem że nie warto.Spalanie zależy od temperatury zima trasa 4,3 lato trasa 6


22.09.2013AlbinTak

Peugeot 207 kompletnie bezawaryjny silnik ,niskie spalanie ,dobra dynamika ,przejechane ponad 120 tys wymiana tylko olejów ,filtrów i opon i to wszystko .


03.03.2015rexTak

Peugeot 206 1.4hdi .....silnik w miarę ok i nawet warty polecenia, nieskomplikowany, rozsądne ceny części, zawsze zapala i nie tak dużo pali niestety trochę więcej niż podaje producent - reasumując silnik ok ale cala reszta to totalna lipa, skrzynia biegów to porażka/wykonanie, awaryjność/ przełożenia są ok, a zawieszenie samochodu to jakaś kpina - tylko na autostradowe drogi - polecam tylko i wyłącznie silnik ! Gwiazdki daję tylko za silnik !


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.