alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 206+ 1.4 HDi (70KM)

Peugeot 206+ 1.4 HDi (70KM)Wyświetleń: 2531

Peugeot 206+ 1.4 HDi (70KM)

Okres produkcji: 2009-2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]70
Moment obrotowy [Nm]160
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna169
Przyspieszenie (0-100km/h)13.8
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]3.5
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 20.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządupo .180.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Delphi

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.2

Trasa: 3.7

Średnie: 4.4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

24.11.2013mirekTak

Citroen Nemo 1.4 HDI 75 KM silnik o przecietnej dynamice w miescie sie sprawdza jednak a trasie juz nie za malo mocy problemy z wyprzedzaniem powyzej 120 km nieprzyjemna paca slyszalana wewnatrz pojazdu. Spalanie wyzsze niz deklaruje producent. poki co bezawaryjny


15.06.2018MarioTak

Od trzech lat posiadam Peugeota 307 rocznik 2003 w wersji 1.4 hdi 68hp. Samochodu używam jedynie jako wózek na zakupy, na sobotnie krótkie wypady i trasy lotnisko-dom. Zamuła straszna, silnik lekko spocony, ale poza wymianą części serwisowych (olej, płyny, zawieszenie) z samochodem nic sie nie dzieje. Nadal zachodzę w głowę jak to możliwe we francuzie??? Prosty niczym cep. Byle laik (taki jak ja) z książką, odpowiednimi narzędziami i odrobiną zaparcia potrafi to auto bez problemu ogarnąć. Co do komfortu to 307 jest bardzo przestronny. Posiada ogromny (co ważne) "kwadratowy" bagażnik, podłokietniki(chyba nie w każdej wersji. Ot taka mi sie trafiła), bardzo wygodne kubełkowate fotele, mnóstwo przestrzeni nad głową i inne szmery bajery. Mimo swoich lat to auto w środku prezentuje sie duzo lepiej niz np nowe wnętrza małych fordów(konsola a'la strar trek a.d 1970) czy tym bardziej opli(wszystko pod kątem prostym sic.). No ale to tylko moja subiektywna opinia. Spalanie, mimo, że nie tak dobre jak w c3, 206 czy fieście, nadal robi wrażenie. na jednym baku(60 litrów) pozwala przejechać 700-900kilometrów


07.03.2016MichałTak

Jak dla mnie mistrzostwo świata w kwestii oszczędności. Hybrydy się chowają! Mam taki silnik w C3 z 2003 roku. Kupiłem przy przebiegu 130 000. Samochód robi rocznik 35-40 000 km (prowadzę firmę i często muszę jeździć do klientów). Maksymalne spalanie do tej pory to 4,3 z reguły jest to między 3,8 a 4,1. Auto nie ma kompa więc zawsze tankuje pod korek i zeruje licznik km. Paliwo leje z wyższej półki. I tak się opłaca Z silnikiem nic złego się nie dzieje bo nie ma co. Nie ma dwumasu, fap, turbo jest najprostsze jakie może być. Jedyny minus to mogła by byś lepsze dynamika ale jak na 68 kucy i tak nie jest źle.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 2):
(9.25)
Trwałość silnika
 9.5/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 9.5/10
Koszty utrzymania
 9/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Lucjusz 21.06.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Słabo wyciszone ale reszta ok. Mało pali i jest zrywne , fajnie wygląda - idealne do miasta i nie tylko . Nie ma co się psuć. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.9l/100km

Spalanie - trasa:3.9l/100km

Spalanie - średnie:4.2l/100km

Zalety:Mało pali, niskie koszty serwisu
Wady:Słabe wyciszenie,
2010r przebieg 178 tys
Wojtek 29.03.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"ekonomiczne, proste, niezawodne autko idealne w mieście trochę głośne, skrzypiące plastiki"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.4l/100km

Spalanie - trasa:3.4l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:niskie spalanie, niskie koszty eksploatacji
Wady:trochę głośne, skrzypiące plastiki
206+1.4 hdi