alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Grand Scenic II FL 2.0 dCi (150KM)

Renault Grand Scenic II FL 2.0 dCi (150KM)Wyświetleń: 6972

Renault Grand Scenic II FL 2.0 dCi (150KM)

Okres produkcji: 2006-2009

Wersje nadwozia: Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9.3
Spalanie - miasto [l/100km]8.2
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W30
LIlość oleju7.4 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi1052001794.8
1.9 dCi1202701885.4

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 5.8

Średnie: 7.1

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 2):
(8.63)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8.5/10
Spalanie ON
 8.5/10
Koszty utrzymania
 7.5/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Piotrek 21.07.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
"Polecam, przy przebiegu 240 tysięcy km z silnikiem nic się nie dzieje."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:brak DPF, rozrząd na łańcuchu
Wady:głośny
Grand Scenic 2,0 dCi 150 KM
Krzysztof 21.03.2014
Średnia:
(8.25)
Tak
"Auto pakowne dużo schowków dobra widoczność i komfort ,co do silnika to uważam że to najlepsza jednostka jaką miałem przyjemność jeździć .Silnik bardzo dynamiczny i elastyczny co daje duża frajdę z jazdy,zbiera się z każdego biegu,spalanie na masę auta i pojemność dobre .Dodam tylko że atutem tego silnika jest łańcuch rozrządu, niema strachu przed zerwaniem .Nigdy nie maiłem problemów z silnikiem oraz turbiną,wtryskami itd .Osobiście przejechałem nim 120 tyś ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:dobry bezawaryjny silnik, dobre spalanie, dobra dynamika, świetna elastyczność, dobre wyposażenie, komfort podóży
Wady:drogi serwis, drogie cześci np tylne tarcze z łożyskiem !!!
Grand Scenic 2007 rok 236 tyś

Komentarze użytkowników

0 #1 Elden 27.11.2017
I have checked your page and i've found some duplicate content, that's why you don't
rank high in google's search results, but there is a tool that can help you
to create 100% unique content, search for; Boorfe's tips unlimited
content

my web-site :: ManuelSmall: https://Willa055.blogspot.com

13.02.2017AdamTak

"Silnik póki co sprawuje się wyśmienicie, potwierdzam opinie przedmówców, wymieniam olej i filtry co 10 tysięcy km. Mam wersję bez DPF, auto doskonale wyposażone, silnik ciągnie równo od samego dołu, 6 biegowa skrzynia, czego chcieć więcej, to chyba ostatni diesel, który można spokojnie polecić. Zarówno silnik jak i osprzęt wszystko w oryginale. Polecam zdecydowanie. "


21.02.2014Irek Tak

"LagunaIII initiale kombi automat 2.0dCi 150 KM rozrzad łańcuch przebieg 170.000 Świetne autko na początku mialem obawy bo to pierwszy mój diesel i w dodatku automat :-) teraz wiem ze jak będzie następny to wlasnie z takim motorem, dynamiczny od roku bez żadnych problemów, ograniczam sie do wymiany oleju itp. Średnie Spalanie 6,5 na 100km. POLECAM "


04.04.2014Dam Tak

"Koleos z 2010 roku, 165 tys. km bez jakiejkolwiek awarii. Średnie spalanie między 6,5 a 8l. Wymiana oleju następuje co 20 tys. km."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Elden
27.11.2017
0
I have checked your page and i've found some duplicate content, that's why you don't
rank high in google's search results, but there is a tool that can help you
to create 100% unique content, search for; Boorfe's tips unlimited
content

my web-site :: ManuelSmall: https://Willa055.blogspot.com

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów