alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Laguna II FL 2.2 dCi (140KM)

Renault Laguna II FL 2.2 dCi (140KM)Wyświetleń: 962

Renault Laguna II FL 2.2 dCi (140KM)

Okres produkcji: 2005-2007

Wersje nadwozia: liftback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2188
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)10.1
Spalanie - miasto [l/100km]9
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 10W40
LIlość oleju6.7 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9dCi1002001955.6
1.9 dCi1202702005.6

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

11.06.2014MariuszTak

Espace przebieg 245tys i auto chodzi jak nowe,ale ale dbany od samego początku,regularne wymiany olejów najpierw co 20tys a po 200tys co 10tys.Silnik od nowości nie grzebany,wtryski ok,pompa,turbo.Zasada prosta jak dbasz tak masz.Spalanie to bardzo różnie trasa spokojnie 6L ale z pełnym bagażem i 4-osoby prędkość 150-170 nawet 8-9l.Proszę sprawdzać historię auta przed zakupem a nie po bo wtedy może być problem jak poniżej .Pozdrawiam


05.09.2017ŁukaszTak

Ranault Espace IV posiadam auto od 2007 roku przejechałem nim ponad 230 000 tys km . Silnik nigdy mnie nie zawiódł ale to nigdy,oraz nie miał ze mną łatwego życia liczne trasy auto na full ,przeprowadzki itp. Można spotkać różne opinie danego silnika ale najważniejsza jest dobra eksploatacja wymiana oleju maksymalnie do 14tys km regularne serwisy dbanie o turbo . A jednostka napędowa odwdzięczy się nam bezawaryjnością dobra dynamiką ,spalanie na trasie w granicy 6l/100km . Nie mam nic do zarzucenia bardzo ładna kultura pracy ,nie słychać tak typowego klekotania diesla łatwa i tania dostępność części....


15.02.2015DarekTak

ja zrobiłem nim 60tys i nie maiłem żadnych problemów ale poprzedni właściciel maił problem z uszczelką pod głowicą oraz z układem wtryskowym i kilka innych drobniejszych usterek kosztowało to prawie 7000zł.Wiec przed zakupem trzeba dokładnie sprawdzić co się kupuje.Na dzień dzisiejszy same plusy dla tego silnika,spalanie przy wersji kombi i tej pojemności to 6-7L ,bardzo dobra dynamika,przyspieszenie i dobre osiągi.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.