alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Laguna II FL 2.2 dCi (140KM)

Renault Laguna II FL 2.2 dCi (140KM)Wyświetleń: 1282

Renault Laguna II FL 2.2 dCi (140KM)

Okres produkcji: 2005-2007

Wersje nadwozia: liftback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2188
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)10.1
Spalanie - miasto [l/100km]9
Spalanie - trasa [l/100km]5.6
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrządupo.160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9dCi1002001955.6
1.9 dCi1202702005.6

18.08.2014RomanTak

W nissanach silniki 2,2 dci (YD22DDTi) calkowicie japonska konstrukcja i nie ma nic wspolnego z francuskim silnikiem. Dopiero po 2007 roku montowano silniki francuskie 2,0 dci.


08.12.2013userTak

Polecam auto dynamiczne bardzo dobrze się prowadzi, po za tym jak ktoś dba to i ma czyli dla dbającego nic wielkiego autko trwałe i niezawodne!


11.06.2014MariuszTak

Espace przebieg 245tys i auto chodzi jak nowe,ale ale dbany od samego początku,regularne wymiany olejów najpierw co 20tys a po 200tys co 10tys.Silnik od nowości nie grzebany,wtryski ok,pompa,turbo.Zasada prosta jak dbasz tak masz.Spalanie to bardzo różnie trasa spokojnie 6L ale z pełnym bagażem i 4-osoby prędkość 150-170 nawet 8-9l.Proszę sprawdzać historię auta przed zakupem a nie po bo wtedy może być problem jak poniżej .Pozdrawiam


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii