alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Twingo II 1.5 dCi (75KM)

Renault Twingo II 1.5 dCi (75KM)Wyświetleń: 1455

Renault Twingo II 1.5 dCi (75KM)

Okres produkcji: 2007-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]7
Moment obrotowy [Nm]180
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)13.5
Spalanie - miasto [l/100km]4.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.2
Spalanie - średnie [l/100km]3.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFull-Tech FE 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 160.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 4.5

Trasa: 3

Średnie: 4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

20.10.2017MichałTak

Bardzo dobry silnik dynamiczny oszczędny i bezawaryjny,do dziś nalatane ma 143tys bez najmniejszych problemów.Auto przywiezione z Francji zrobiony rozrząd koszt 600 zł z cześciami,wymiana oleju z filtrami 200zl i to wszystko.Auto pali tak mało że sam się dziwie że to jest możliwe średnio 4L trasa 3.4l przy spokojnej jeździe,miasto korki lato klima 5.2L.Silnik bardzo dynamiczny cichy,bardzo dobra elastyczność same przyjemności z jazdy.Reno zrobiło milowy krok do przodu pod względem silników.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(0)
Trwałość silnika
 0/10
Niezawodność auta
 0/10
Spalanie ON
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

KSAWERY 22.05.2015
Średnia:
(0.00)
Tak
"Mam silnik 1,5 DCI 86 KM w twingo II 2011 rok to potwór wcześniej ten motor w scenicu 105 KM ŻADNYCH awarji Obowiązkowo olej wymieniać co maxxx 15000 km tylko syntetyk"
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.5l/100km

Spalanie - trasa:3.0l/100km

Spalanie - średnie:4.0l/100km

Zalety:Bez awaryjne ,Ekonomiczne
Wady:brak
Twingo 1,5 dci 86 KM 2011