alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Twingo II 1.5 dCi (75KM)

Renault Twingo II 1.5 dCi (75KM)Wyświetleń: 1751

Renault Twingo II 1.5 dCi (75KM)

Okres produkcji: 2007-2014

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]180
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna170
Przyspieszenie (0-100km/h)13.5
Spalanie - miasto [l/100km]4.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.2
Spalanie - średnie [l/100km]3.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFull-Tech FE 5W30
LIlość oleju4.5 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 160.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskipiezoelektryczne Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 4.5

Trasa: 3

Średnie: 4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi6516014.94.3

20.10.2017MichałTak

Bardzo dobry silnik dynamiczny oszczędny i bezawaryjny,do dziś nalatane ma 143tys bez najmniejszych problemów.Auto przywiezione z Francji zrobiony rozrząd koszt 600 zł z cześciami,wymiana oleju z filtrami 200zl i to wszystko.Auto pali tak mało że sam się dziwie że to jest możliwe średnio 4L trasa 3.4l przy spokojnej jeździe,miasto korki lato klima 5.2L.Silnik bardzo dynamiczny cichy,bardzo dobra elastyczność same przyjemności z jazdy.Reno zrobiło milowy krok do przodu pod względem silników.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(0)
Trwałość silnika
 0/10
Niezawodność auta
 0/10
Spalanie ON
 0/10
Koszty utrzymania
 0/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

KSAWERY 22.05.2015
Średnia:
(0.00)
Tak
"Mam silnik 1,5 DCI 86 KM w twingo II 2011 rok to potwór wcześniej ten motor w scenicu 105 KM ŻADNYCH awarji Obowiązkowo olej wymieniać co maxxx 15000 km tylko syntetyk"
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:4.5l/100km

Spalanie - trasa:3.0l/100km

Spalanie - średnie:4.0l/100km

Zalety:Bez awaryjne ,Ekonomiczne
Wady:brak
Twingo 1,5 dci 86 KM 2011