alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 110KM (CBDC)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 110KM (CBDC)Wyświetleń: 3971

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI CR 110KM (CBDC)

Okres produkcji: 2005-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna192
Przyspieszenie (0-100km/h)11.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch lub Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 TDI10525012.15.6
2.0 TDI1403209.85.6
2.0 TDI1703508.65.6

23.02.2014Grzegorz Tak

Golf 6. Silnik 2,0 TDI CR 110 KM. 2010 rok.Puki co, oby tak dalej.Cichy,mało pali.Spalanie miasto ok.6 l,trasa do 5 l i nie jest to żółwia jazda."


01.11.2018WTak

Silnik 2.0 tdi cr 110 km niczym się nie różni od silnika 140-konnego. Są to wersje bluemotion ograniczone mocowo ze względu na ekologię. Wystarczy wizyta w profesjonalnej firmie tunerskiej ,w której fachowcy przywrócą oryginalną moc silnika + mogą coś dorzucić.


07.01.2015WaldekNie

silnik 2.0TDI 110KM w Tiguanie to jakieś jaja spala więcej na trasie niż w mieście ,po za tym zero awarii.Niestety dynamika bardzo słaba,strach wyprzedzać na autostradzie .Jak chcecie Tiguana to tylko ze 140KM.Jedyny plus to auto fajnie sie spisuje w mieście .Ale ja bym nie kupił auta z taka mocą


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 12

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11
Brak opinii