alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B6 2.0 TDI (110KM)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI (110KM)Wyświetleń: 3590

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI (110KM)

Okres produkcji: 2005-2010

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]250
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna192
Przyspieszenie (0-100km/h)11.8
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.7
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch lub Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

23.02.2014Grzegorz Tak

Golf 6. Silnik 2,0 TDI CR 110 KM. 2010 rok.Puki co, oby tak dalej.Cichy,mało pali.Spalanie miasto ok.6 l,trasa do 5 l i nie jest to żółwia jazda."


17.09.2017GrzegorzTak

"Golf 6. Silnik 2,0 TDI CR 110 KM. 2010 rok.Puki co, oby tak dalej.Cichy,mało pali.Spalanie miasto ok.6 l,trasa do 5 l i nie jest to żółwia jazda."


07.01.2015WaldekTak

"silnik 2.0TDI 110KM w Tiguanie to jakieś jaja spala więcej na trasie niż w mieście ,po za tym zero awarii.Niestety dynamika bardzo słaba,strach wyprzedzać na autostradzie .Jak chcecie Tiguana to tylko ze 140KM.Jedyny plus to auto fajnie sie spisuje w mieście .Ale ja bym nie kupił auta z taka mocą !!!"


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11
Brak opinii