alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Phaeton I GP2 3.0 V6 TDI (240KM)

Volkswagen Phaeton I GP2 3.0 V6 TDI (240KM)Wyświetleń: 1621

Volkswagen Phaeton I GP2 3.0 V6 TDI (240KM)

Okres produkcji: od 2010

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]240
Moment obrotowy [Nm]500
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6/auto
Prędkość maksymalna237
Przyspieszenie (0-100km/h)8.3
Spalanie - miasto [l/100km]11.8
Spalanie - trasa [l/100km]6.9
Spalanie - średnie [l/100km]8.9

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju8.2-9L
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 8

Średnie: 9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

06.12.2013AlekTak

posiadam Audi A4 z silnikiem 3.0 TDI V6 z napędem na 4 koła. Moc 250 Km z momentem obrotowym na poziomie 500NM wgniata w siedzenie na pierwszych 3 biegach. pierwsza setka po lekko ponad 6 sekund. Rewelacyjny silnik. Średnie spalanie około 7 litrów, ale wiadomo przy spokojnej zrównoważonej jeździe. Silnik z rozrządem opartym o łańcuch, bezobsługowy jednak dobrze sprawdzić jego stan po przebiegu większym niż 130-140. tyś km.


19.12.2015PawełTak

rewelacja kupiłem go na handel , ale po przyjechaniu z niemiec stwierdziłęm że zostaje u mnie jazda i komfort super skrzynia automatyczna wspaniale współpracuje z tym silnikiem POLECAM


13.10.2016RyszardTak

silnik bardzo dobry


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

toma 11.05.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
""Silnik 3.0tdi bardzo dobra jednostka napędowa auto mam z 2014r. I do czasu podobno zostały wyeliminowane wszystkie wcześniejsze wady tego silnika" "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:VW Phaeton ma b.duzo zalety wygoda, przestrzeń,ergonomia Itd
Wady:Jak na razie żadnych
Phaeton. 2014