alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Phaeton GP2 3.0 V6 TDI CR 240KM (CARB)

Volkswagen Phaeton GP2 3.0 V6 TDI CR 240KM (CARB)Wyświetleń: 1748

Volkswagen Phaeton GP2 3.0 V6 TDI CR 240KM (CARB)

Okres produkcji: 2010-2016

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]240
Moment obrotowy [Nm]500
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6/automat
Prędkość maksymalna237
Przyspieszenie (0-100km/h)8.3
Spalanie - miasto [l/100km]11.8
Spalanie - trasa [l/100km]6.9
Spalanie - średnie [l/100km]8.9

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju8.2-9L
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 8

Średnie: 9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
3.0 V6 TDI2455008.38.7

19.12.2015PawełTak

rewelacja kupiłem go na handel , ale po przyjechaniu z niemiec stwierdziłęm że zostaje u mnie jazda i komfort super skrzynia automatyczna wspaniale współpracuje z tym silnikiem POLECAM


07.10.2013MecenasTak

Kwintesencja Diesla !!! Pojemność ,moc ,dynamika tak można w skrócie opisać ten silnik .kto nie jeździł ten nie wie o czym piszę .Posiadam ten silnik w mojej A6 jest super ,nie pisze nic o spalaniu bo kto kupuje taki silnik z myślą o spalaniu (średnio 8.9 l/100 km ). Zrobiłem autem około 70 tyś większość na autostradzie ,nigdy nic się z nim nie działo .Standardowo pilnuje wymiany olejów ,filtrów i to wszystko .bardzo dobry silnik


13.10.2016RyszardTak

silnik bardzo dobry


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

toma 11.05.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
""Silnik 3.0tdi bardzo dobra jednostka napędowa auto mam z 2014r. I do czasu podobno zostały wyeliminowane wszystkie wcześniejsze wady tego silnika" "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:VW Phaeton ma b.duzo zalety wygoda, przestrzeń,ergonomia Itd
Wady:Jak na razie żadnych
Phaeton. 2014