alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Phaeton I GP2 3.0 V6 TDI (240KM)

Volkswagen Phaeton I GP2 3.0 V6 TDI (240KM)Wyświetleń: 1424

Volkswagen Phaeton I GP2 3.0 V6 TDI (240KM)

Okres produkcji: od 2010

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2967
Moc [KM]240
Moment obrotowy [Nm]500
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6/auto
Prędkość maksymalna237
Przyspieszenie (0-100km/h)8.3
Spalanie - miasto [l/100km]11.8
Spalanie - trasa [l/100km]6.9
Spalanie - średnie [l/100km]8.9

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju8.2-9L
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10

Trasa: 8

Średnie: 9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

19.12.2015PawełTak

rewelacja kupiłem go na handel , ale po przyjechaniu z niemiec stwierdziłęm że zostaje u mnie jazda i komfort super skrzynia automatyczna wspaniale współpracuje z tym silnikiem POLECAM


29.10.2013Tomek Tak

rewelacyjny silnik ,oczywiście nie dla wszystkich ,jest bardzo mocny ,super dynamika ,na spalanie nie patrzę bo w tym silniku nie o to chodzi .ja mam automat dla mnie idealny pod każdym względem .Jak ktoś szuka mocnego silnika do dużego auta to zdecydowanie polecam .


07.10.2013MecenasTak

Kwintesencja Diesla !!! Pojemność ,moc ,dynamika tak można w skrócie opisać ten silnik .kto nie jeździł ten nie wie o czym piszę .Posiadam ten silnik w mojej A6 jest super ,nie pisze nic o spalaniu bo kto kupuje taki silnik z myślą o spalaniu (średnio 8.9 l/100 km ). Zrobiłem autem około 70 tyś większość na autostradzie ,nigdy nic się z nim nie działo .Standardowo pilnuje wymiany olejów ,filtrów i to wszystko .bardzo dobry silnik


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Średnia (głosów 1):
(8)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 6/10
Koszty utrzymania
 6/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

toma 11.05.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
""Silnik 3.0tdi bardzo dobra jednostka napędowa auto mam z 2014r. I do czasu podobno zostały wyeliminowane wszystkie wcześniejsze wady tego silnika" "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:VW Phaeton ma b.duzo zalety wygoda, przestrzeń,ergonomia Itd
Wady:Jak na razie żadnych
Phaeton. 2014