alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Eos 2.0 TDI CR 140KM (CBAB)

Volkswagen Eos 2.0 TDI CR 140KM (CBAB)Wyświetleń: 1228

Volkswagen Eos 2.0 TDI CR 140KM (CBAB)

Okres produkcji: 2006-2015

Wersje nadwozia: coupe-cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)10.3
Spalanie - miasto [l/100km]8.0
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W-30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

01.03.2015piotrTak

"Auto z przebiegiem 240000 zero problemow dynamiczne, spalanie w normie okolo 8 litrow miasto okolo 5.5 na trasie tempomat predkosc 120km/h .polecam warte polecenia swietnie trzyma sie drogi kompromis auta sportowego z komfortem felgi 18 cali i profil 40 .przy tym przebiegu brak problemow z dwumasa,zawieszenie orginalne auto z 2009 roku .przebieg orginalny a nie zmniejszany o polowe a pozniej zdziwienie ze auto ma na liczniku niecale 200k na kolach 500k i sie psuje dziekuje."


09.12.2017HubertTak

"Jetta 5 2,0 TDI BKD z pompowtryskami bez słynnego wałka napędu pompy oleju. Do 240 tys km bez żadnych awarii. Użytkowana od 77 tys km i zakupiona z tymże pewnym na 100 % przebiegiem. Przy przebiegu 240 tys km dopiero pierwsze awarie. Czujnik położenia wału korbowego, lekko przycinające się sterowanie zmienną geometrią. Dwie spalone świece żarowe. Koszt naprawy 600 zł z częściami i robocizną. 100 % polecam tylko nie rzęcha z połową tego co faktycznie na liczniku. Pewne i zadbane auto to prawdziwy wół roboczy. Nie sprawiający najmniejszych problemów. Auto dość małe i lekkie auto ciągnie dobrze jak na tę moc."


17.09.2017KamilTak

Jak narazie odpukać zero problemów może to z racji tego że przebieg nie taki duży i że auto od nowości o które bardzo dbam.VW Tiguan 20098r kupione w salonie jeżdżony tryb mieszany 60% trasa reszta miasto,dojazd do pracy po obwodnicy i trochę trasy reszta korki Warszawa średnio spala 5.8 można zejść na trasie po niżej 5l ale to do prędkości 110KM/h miasto wychodzi ponad 7L a w zimie 8-9L jak jest zimny.Przebieg 160tys i nic nie było wymieniane z powodu awarii tak więc model udany.CO do samego silnika jest cichy bo to wersja z pełnym wtryskiem nie na popowtryskach,całkiem inna praca wyższy kultura,dynamika i przyspieszenie na bardzo dobrym poziomie.Polecam silnik warty uwagi ale musi być zadbany tak jak mój


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii