alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Koleos 2.0 dCi (150KM)

Renault Koleos 2.0 dCi (150KM)Wyświetleń: 11084

Renault Koleos 2.0 dCi (150KM)

Okres produkcji: 2008-2015

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna182
Przyspieszenie (0-100km/h)10
Spalanie - miasto [l/100km]9,1
Spalanie - trasa [l/100km]6,5
Spalanie - średnie [l/100km]7,2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFull-Tech FE 5W30
LIlość oleju7.4 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 dCi1733601897.9

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 9.5

Trasa: 7.7

Średnie: 8.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 10
Średnia (głosów 3):
(8)
Trwałość silnika
 9.33/10
Niezawodność auta
 8.33/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 7.33/10

Głosy według opinii:

30

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

Andrzej 11.04.2016
Średnia:
(8.75)
Tak
"Regularne wymiany oleju w skrzyni (ASB) i silniku i święty spokój z układem napędowym. Elektryka po 8 latach zaczyna mieć małe fochy. Ale nic czego nie da się opanować w jedno popołudnie."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:8l/100km

Spalanie - średnie:9.5l/100km

Zalety:Wygoda, 4x4, automat - brak koła dwumasowego.
Wady:Serwis ASO :)
Koleos/2008/165000
Wojtek 03.09.2015
Średnia:
(7.75)
Tak
"Godny polecenia "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5-10l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8-8.5l/100km

Zalety:Wygodne wnętrza i zawieszenie
Wady:Ogrzewanie
Renault Koleos 2008r
Andrzej 19.03.2014
Średnia:
(7.50)
Tak
"Autko całkiem wporządu , spalanie na przyzwoitym poziomie, "
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:7.7l/100km

Spalanie - średnie:7.1l/100km

Zalety:wygodne, dobra widoczność, napęd 4x4
Wady:słbe ogrzewanie, elektryka
Renault Koleos 2010

Kod antyspamowy
Odśwież

24.12.2016ŁukaszTak

"Mam przejechane 87000 w Scenic u 2008. Silnik pracuje super. Jak na razie to nez zastrzeżeń. Spalanie 7,5-7,8 ale często krótkie trasy. Balem sie Renowki, ale z tym silnikiem śmiało mogę polecić Ojej najlepiej co 10 tys. i w drogę. Polecam."


01.06.2014HenrykTak

"Pierwsze była Carisma 2003 z silnikiem 1.9 dci 115 Km przebieg 260 tys obecnie używa żona i poza małymi problemami auto i silnik rewelka . w 2010 roku zostałem szczęśliwym właścicielem Laguny 3 2.0 dci 150 Km w wersi Privilege obecnie przebieg 119 tys. można by dużo pisac o tym silniku w samych superlatywach . Dynamika rewelacja nawet na 6 biegu pięknie ciągnie , spalanie trasa na CHorwacje przy średniej 130 na godzinę z tempomatem 6,5 litra . Kupno tego autka z tym sinikiem to był strzał w dziesiątkę. Następne auto też będzie z silnikem Dci Renault tylko troszke lekko większej mocy . Pozdrawiam ."


12.11.2013ArekTak

"Silnik bardzo dynamiczny ,bezawaryjny ,koszty utrzymania w ASO drogie na własną rękę do przeżycia zważywszy na to ze silnik nie sprawia problemów .Dodatkowo jest na łańcuchu rozrządu ,moc 150 kM idealna auto zbiera się super nie ma problemu z wyprzedzaniem nawet jak jest pełen pokład .Spalanie trochę duże ale auto też nie małe ,miasto 10L trasa 6-6.5 L .Ten silnik to dobry wybór POLECAM "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.