Skoda

Skoda Octavia II FL 2.0 TDI CR 170KM (CEGA)

11119

Dane techniczne

Skoda Octavia II FL 2.0 TDI CR 170KM (CEGA)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 170
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 226
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.3

Lata produkcji: 2009-2013

Nadwozie: liftback kombi

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.8L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 4-4.7
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersji.
Wymiana rozrządu po 180.000km lub 5 lat / nowsze wersje po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDI 105KM 9.3 10 0 5.4 l/100km
2.0 TDI 110KM 9.6 2 0 5.4 l/100km
2.0 TDI 140KM 7.0 2 0 5.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.3L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

92%
8%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 13

Opinie użytkowników

22.05.2020 Skoda Octavia II FL RS kombi 2012/ 257000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 6.3L

Trasa 5.2L

Opinia: Octavia II FL RS, bardzo wdzięczny kompan. 70% przebiegu to trasa. Silnik dynamiczny i oszczędny. Średnie spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/ 100. Przy dynamicznej jeździe do 7/100. Obecnie 257 tys przebiegu, na fabrycznym sprzęgle. Od nowości bez awarii (8 lat), jedynie serwis eksploatacyjny co 10-15 tys km.
Zalety: - przyjemny charakter wersji RS, ładnie wykonane wnętrze - dynamiczny silnik, niskie spalanie - niedrogie części względem niemieckich konkurentów - genialne hamulce i układ kierowniczy
Wady: - popularne problemy z uszczelką drzwi i szumy w trasie - silnik wrażliwy na paliwo złej jakości - jazda tylko po mieście powoduje problemy z EGR - brak napędu AWD
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

92%
8%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 13