Skoda

Skoda Rapid 1.6 TDI CR 90KM (CAYB)

9938
Kategoria: Skoda Rapid

Dane techniczne

Skoda Rapid 1.6 TDI CR 90KM (CAYB)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 230
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 184
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.0

Lata produkcji: 2012-2018

Nadwozie: hatchback liftback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 4.4L

Trasa 3.7L

Zalecane przez serwis

Typ oleju VW-norma 507.00 5W-30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDI 105KM 9.9 2 0 5.5 l/100km
1.4 TDI 90KM 9.0 1 0 4.5 l/100km
1.6 TDI 115KM 0.0 0 0 4.2 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.3L

Średnie 5.0L

Trasa 4.5L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

19.10.2022 Rapid 2013 rok , 229658km
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.4L

Średnie 5.2L

Trasa 5.0L

Opinia: Auto godne polcenia na plus na pewno spalanie i duży bagażnik.
Zalety: Duży bagażnik, niskie spalnie
Wady: słabe wygłuszenie, elastyczność silnika, kiepska dynamika, awarie zaworu EGR, nie wygodne fotele
Polecam
27.11.2017 Anlauf Rapid 2013r 160.000 km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.2L

Średnie 4.8L

Trasa 4.0L

Opinia: Samochód przeciętny bez żadnych fajerwerków, ale za to bardzo tani w utrzymaniu ,niskie spalanie i bezawaryjność.Mamy go w firmie od 4 lat nakręcone 160 tys km i w zasadzie drobne wymiany zużytych części nic nie było robione.Co do silnika to jest wystarczający oczywiście nie jest
Zalety: niskie koszty eksploatacji,niskie spalanie,
Wady: wykonanie wnętrza materiały słabej jakości
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1