alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Skoda Octavia III 2.0 TDI (150KM)

Skoda Octavia III 2.0 TDI (150KM)Wyświetleń: 4514

Skoda Octavia III 2.0 TDI (150KM)

Okres produkcji: od 2013

Wersje nadwozia: liftback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6/ DSG
Prędkość maksymalna213
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]5.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.1
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8-4.3 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.2

Trasa: 4.8

Średnie: 5.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

09.12.2017HubertTak

"Jetta 5 2,0 TDI BKD z pompowtryskami bez słynnego wałka napędu pompy oleju. Do 240 tys km bez żadnych awarii. Użytkowana od 77 tys km i zakupiona z tymże pewnym na 100 % przebiegiem. Przy przebiegu 240 tys km dopiero pierwsze awarie. Czujnik położenia wału korbowego, lekko przycinające się sterowanie zmienną geometrią. Dwie spalone świece żarowe. Koszt naprawy 600 zł z częściami i robocizną. 100 % polecam tylko nie rzęcha z połową tego co faktycznie na liczniku. Pewne i zadbane auto to prawdziwy wół roboczy. Nie sprawiający najmniejszych problemów. Auto dość małe i lekkie auto ciągnie dobrze jak na tę moc."


10.11.2017PiotrekTak

"Samochód Audi A6C6 prowadzi się rewelacyjnie. Silnik oszczędny spalanie 5.5l trasa 7l miasto. Polecam."


01.03.2015piotrTak

"Auto z przebiegiem 240000 zero problemow dynamiczne, spalanie w normie okolo 8 litrow miasto okolo 5.5 na trasie tempomat predkosc 120km/h .polecam warte polecenia swietnie trzyma sie drogi kompromis auta sportowego z komfortem felgi 18 cali i profil 40 .przy tym przebiegu brak problemow z dwumasa,zawieszenie orginalne auto z 2009 roku .przebieg orginalny a nie zmniejszany o polowe a pozniej zdziwienie ze auto ma na liczniku niecale 200k na kolach 500k i sie psuje dziekuje."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 9
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

Bandi 18.11.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto używane przeważnie w trasie, rok produkcji koniec 2013 roku, przebieg 222 tyś. Tankowane dobre paliwo, żadnych problemów z DPF, pierwsze sprzęgło, drugie klocki i tarcze, opony standard 205/16/55. Wymiana oleju Castrol LL co 15tyś, przy 200 tyś. wymieniony został kpl. rozrząd i pasek wielorolkowy z rolką napinającą i płyn chłodniczy G12+. Poza tym tankuję jeżdżę i tak w kółko. Opinia jest prawdziwa, nic mi się z tym samochodem nie dzieje. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.5l/100km

Zalety:Ekonomiczny silnik, komfort jazdy w normie, przyspieszenie
Wady:Każdy samochód ma jakieś wady, zależy czy nam to przeszkadza czy nie, mógłby być trochę lepiej wyciszony, ale to nie mercedes
Skoda Octavia Ambition Liftback 2.0 TDI 150 KM CKFC