alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Skoda Octavia III 2.0 TDI (184KM)

Skoda Octavia III 2.0 TDI (184KM)Wyświetleń: 2140

Skoda Octavia III 2.0 TDI (184KM)

Okres produkcji: od 2013

Wersje nadwozia: liftback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]184
Moment obrotowy [Nm]380
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6/ DSG
Prędkość maksymalna228
Przyspieszenie (0-100km/h)8.2
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju4-4.7 L
Wymiana olejuco 15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządu180.000km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8

Trasa: 5.5

Średnie: 6.5

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

23.01.2015DarekTak

"przebieg 147 tys rok 2012 serwisowany żadnych problemów,jak czytam te opinie to mi sie przypomina moje A4 wcześniejsze same problemy,ale obecnie złego słowa nie mogę powiedzieć.Silnik 177KM to nie 140KM i tu jest ogromna różnica pod względem dynamiki,elastyczności i komfortu jazdy.Super silnik ale w tej wersji."


02.04.2018WojtekNie

"Jednostka CBBB, 170KM Common Rail. Mam od nowości. przebieg 300k, Przy 120k padł sterownik przy turbinie( wymiana całej na gwarancji), 130k czujnik różnicy ciśnien DPF. Dwumas po 200 000 padł(2300zł wraz ze sprzęgłem, pompa oleju przy 150k rozebrana, nadawała się do wymiany na poprawioną w 2010r(1500zł), Między 160 - 250k padł dwa razy egr, chłodnica spalin, przepustnica powietrza pod egr(3000zł), silniczek klap gaszenia( cały kolektor koszt 1800zł), Uszczelke wydmuchało przy 270k(2800zł), wentylatory padły przy 260k i lambda przed dpf.( 800zł), teraz poszła przekładnia kierownicza(2500zł) ale to już nie silnik.


10.02.2015WaldiTak

"same plusy,niskie spalanie wystarczająca moc dobra dynamika,i po za serwisem żadnych wydatków,Awaryjność zerowa."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Wilczur 05.09.2016
Średnia:
(10.00)
Tak
"Przyzwoite spalanie w sprinterskim stylu , jak tego szukasz zdecydowanie polecam "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:
Wady: