alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo S80 II 2.4 D5 (205KM)

Volvo S80 II 2.4 D5 (205KM)Wyświetleń: 3130

Volvo S80 II 2.4 D5 (205KM)

Okres produkcji: 2004-2012

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2400
Moc [KM]205
Moment obrotowy [Nm]420
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna230
Przyspieszenie (0-100km/h)8.0
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 D21152701904.5
2.0 D31363502054.9

25.06.2014Jaro 78Tak

pierwsze słyszę o awariach silnika D5 przecież to najsolidniejszy motor jeśli chodzi o volvo. Jestem posiadaczem s60 z 2010 roku silnik 215KM D5, przebieg 147 tys.km. kompletne zero problemów z autem tankowanie, przeglądy wymiana elementów eksploatacyjnych. Trochę żałuję że nie kupiłem v60 ze względu na bagażnik ale to będzie kolejne moje auto za kilka lat. Dodam tylko ze zawsze w necie psują opinię Ci którym coś się zepsuło - tak to jest jak się kupuje szroty z zachodu z Bóg wie jakimi przebiegami !!!


21.09.2015MariuszTak

Antoni jak kupiłeś sobie sprowadzanego wraka z 280tys przebiegu to czego się spodziewałeś... ze będzie jeździł idealnie i bezawaryjnie a Niemiec pewnie do dziś ma płakać i żałować ze sprzedał- tak to jest jak się sprowadzane złomy kupuje...ja mam xc 60 z D5 polski salon i przebieg 210 tys. i jakoś jestem zadowolony- co fakt to fakt za takie pieniądze jak można kupić na otomoto w życiu bym swojego nie sprzedał - bo wiem co mam a dobre auto kosztuje...


22.09.2014MagdaTak

Miałam okazję 3 lata temu jechać v60 z silnikiem D5 i to zadecydowało o kupnie tego auta. Kupiłam v60 z silnikiem D5 215 konny. Jazda tym autem to prawdziwa przyjemność. Mimo że auto kupiłam używane i obecnie ma już przebieg 180 tyś km nie mam z autem problemów.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 66
Brak opinii