alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo S80 II 2.4 D5 (205KM)

Volvo S80 II 2.4 D5 (205KM)Wyświetleń: 2659

Volvo S80 II 2.4 D5 (205KM)

Okres produkcji: 2004-2012

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2400
Moc [KM]205
Moment obrotowy [Nm]420
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna230
Przyspieszenie (0-100km/h)8.0
Spalanie - miasto [l/100km]7.2
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju6.3 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 D21152701904.5
2.0 D31363502054.9

18.09.2014ROMANTak

Jestem użytkownikiem xc60 z silnikiem D5 2.4 diesel 215 koni. Jestem 2 właścicielem auta- auto serwisowane od nowości tylko i wyłącznie w aso - Dom Volvo Warszawa obecny przebieg auta to 170 tyś km. W mojej opinii jako kierowcy co rocznie robi około 40 tyś km jest to silnik bardzo dobrze pracujący, dynamiczny o stosunkowo niskim spalaniu. Jak do tej pory nie miałem z nim żadnych problemów.


27.12.2014Marcin W-waTak

Kupić volvo z D5 i by jeszcze było bezwypadkowe i cacy to jak szukanie igły w stogu siana... szukam v60 z tym silnikiem już od 7 miesięcy i lipa. Cena zaporowa nie patrząc na te szorty z otomoto od handlarzy bo wiadomo ze to są śmieci. Obecnie mam s 80 D5 i w życiu tego auta nie sprzedam pozostaje dla ojca. Silnik D5 jest nie do opisania-kto raz wsiądzie do D5 będzie już tylko takim chciał jeździć 290 tys. km i zero problemu


14.12.2014GrzegorzNie

Mam xc90 od nowości. Po przejechaniu 170 tys. Km wywaliło olej przez zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia. Czekam na diagnozę ale prawdopodobnie czeka mnie wymiana silnika. Pojazd był regularnie serwisowany.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 66
Brak opinii