alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Megane I 1.9 dCi (102KM)

Renault Megane I 1.9 dCi (102KM)Wyświetleń: 4642

Renault Megane I 1.9 dCi (102KM)

Okres produkcji: 1995-2002

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi coupe cabrio minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1870
Moc [KM]102
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna189
Przyspieszenie (0-100km/h)11,5
Spalanie - miasto [l/100km]6,4
Spalanie - trasa [l/100km]5,0
Spalanie - średnie [l/100km]5,6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.8L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 lub 60 miesięcy

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak - może występować
TurbinaGeometria stała lub zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D651181606.6
1.9 dTi901751606.4

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.7

Trasa: 4.8

Średnie: 5.8

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6
Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Grzesiek 18.04.2014
Średnia:
(8.50)
Tak
"Auto kupiłem dwa lata temu z przebiegiem 190 tyś,miałem nim pojeździć dwa trzy miesiące do zakupu nowego auta.Auto nowe kupiłem a ten został jako drugi,co miałem sprzedawać jak okazało się że auto świetnie się spisuje,wygodne,mało awaryjne i spalanie super niskie .Więc Francuzy nie są takie złe jak o nich piszą, a co ważne silnik to jego największy atut. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:bardzo wygodny samochód, dobre trwałe zawieszenie, niskie spalanie, dobrze się zbiera, cicho pracuje, brak awarii
Wady:w każdym sataym aucie mozna coś znaleźć ale nie o to chodzi .
Renault Megane 2002r 240 tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

21.06.2013BOOBTak

MAM LAGUNĘ 2 ZROBIŁEM 250 TYŚ KILOMETRÓW dbam o paski napina-ki i sprzęgieł-ko na alternatorze wlewam dobrej jakości paliwo do paliwa dolewam mixolu troszeczkę !!od czasu do czasu wlewam środek do czyszczenia układu paliwowego i do czyszczenia wtrysków przed wymianą oleju wlewam nafty albo specjalny dodatek do czyszczenia silnika na aucie mam zrobione 340 tyś km Spalanie mam rewelacyjne na trasie 5 litrów i to z prędkością 140 i więcej ,miasto do 6 l co 50 tyś czyszczę zawór Egr z dwu-masą trzeba delikatnie to się odwdzięcza POWODZENIA


12.05.2013Nie

1.9 dci 120km ten silnik to porażka. wtryski padaja na potege, a o zaworze egr juz nie wspomne.Odradza m


26.01.2015AdamTak

super silnik,bardzo dobra dynamika i elastyczność,ludzie nie oszczędzajcie na serwisie to nie będziecie potem płakać,ja wymieniam oleje i filtry co 15 tys i wymieniam części na czas a zwłaszcza filtr paliwa i nie mam problemów z wtryskami .Silnik bezawaryjny i tani w utrzymaniu .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów