Porsche

Porsche Cayenne II 3.0 V6 Diesel 245KM (CRCA)

15664
Kategoria: Porsche Cayenne

Dane techniczne

Porsche Cayenne II 3.0 V6 Diesel 245KM (CRCA)
Pojemność [cm3] 2967
Moc [KM] 240
Moment obrotowy [Nm] 550
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 8-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 218
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7,8

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: suv

Segment: I (wyższej klasy SUV)

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Olej 5W30 lub 5W-40/LongLife (QG0, QG2, QG3) - 505.01. LongLife (QG1) - 507.00
Ilość oleju 8.2
Wymiana oleju 30.000km lub 1 rok / zalecana co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
4.1 V8 D 382KM 0.0 0 0 8.4 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.3)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.5/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.5L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

10%
50%
0%
10%
0%
10%
0%
0%
20%
Suma głosów: 10

Opinie użytkowników

11.01.2024 Porsche CAYENNE 3.0 Diesel 2011
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.5L

Trasa 7.0L

Opinia: Mikroklimat :) dużo części VW wiec koszty OK - spojrzenie sąsiadów - bezcenne :)
Zalety: jak na 2,2T spalanie ok - przy leniwej jeździe 90km/h spalanie zejdzie nawet poniżej 6 130km/h - 7 do 8 200km/h - 11 do 13 :)
Wady: cena ;)
Polecam
15.03.2013 Darek rok 2011 przebieg 28.000 tyś
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 9.5L

Trasa 7.0L

Opinia: Auto rewelacja ,jak kogoś stać to warto kupić . Prestiż ,duma i pozycja . Jednak zawsze jest jakieś ale ,dal nie wtajemniczonych to ważne info .Trochę sie zdziwicie ,połowę podzespołów to VW Touareg i to psuje smak .czyli płacimy za Porsche a dużo
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

10%
50%
0%
10%
0%
10%
0%
0%
20%
Suma głosów: 10