alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Espace IV FL 2.0 dCi (150KM)

Renault Espace IV FL 2.0 dCi (150KM)Wyświetleń: 5584

Renault Espace IV FL 2.0 dCi (150KM)

Okres produkcji: 2006-2012

Wersje nadwozia: Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1995
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna194
Przyspieszenie (0-100km/h)11,5
Spalanie - miasto [l/100km]10,3
Spalanie - trasa [l/100km]6.3
Spalanie - średnie [l/100km]7,2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju6.6 L
Wymiana olejupo.30.000 km
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Bosch-nienaprawialne

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9dCi1202701806.8
2.2 dCi1503201907.7

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 10.5

Trasa: 6.5

Średnie: 8.2

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(8.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 6/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Arek 12.11.2013
Średnia:
(8.25)
Tak
"Auto sprawuje się bardzo dobrze to chyba najlepszy silnik Renaulta ,w dodatku jest na łańcuchu rozrządu przez co nie martwię się że coś się stanie .Silnik bardzo dynamiczny moc wystarczająca ,wyprzedanie tym autem nie sprawia kompletnie żadnych problemów .W kabinie jest cicho nie słychać silnika ,spalanie do przeżycia ,auto jest dość duże i wysokie ale sylwetka bardzo areo-dynamiczna .Co do kosztów użytkowania klasycznie olej filtry 350 zł ,tarcze klocki 1200 zł,amortyzatory 800 zł ,rura od turba gumowa pękła 350 zł i to wszystko ,nie maiłem żadnych awarii .Auto raczej dla rodziny i dalekich podróży ,nie do miasta .bardzo komfortowy ,dużo miejsca ,dobre wyposażenie ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:8.2l/100km

Zalety:dobry silnik bezawaryjny, wyposażenie, komfort jazdy, bardzo duzo miejsca, dobra widoczność
Wady:problem z parkowaniem w mieście, no może troche spalanie, ceny części w ASO
Renault Espace 2006 r przebieg 147 tyś km

Kod antyspamowy
Odśwież

14.02.2015SebastianTak

Megane III 160KM. Półtora roku użytkowania i poza wymianą oleju żadnych innych kosztów. Dynamika bardzo dobra. Spalanie 7/100km.


04.03.2017ArturTak

Kupiony w Polsce bez Dpf. kupiłem 2012 126t teraz 198t. Codziennie ok 50km, Miejski ruch bez korków. Spalanie z 3lat 6,8l. przy tej masie dla mnie to bdb. Na biegu 1 i 2 trochę "muli" najlepsze 4 i 5. W zasadzie jeżdżę między 1800 a 2400 obrotów. Wyprzedzanie to frajda, spokój i bez hałasu. Po 5 latach chcę go zmienić, ale ciężko idzie bo silnik wyposażenie, przyjemność spokojnej i bezstresowej jazdy nie dopinguje do zmiany. Pisząc o silniku boję się zapeszyć, bo wymieniłem termostat ( zimą dłuższe nagrz.do pełnej temp) i pasek wieloklinowy (dla zasady). I to wszystko. Marzę, aby następny "chodził" tak samo.


19.01.2014Marian Tak

Laguna III 2.0dCi/130KM 2009 r silnik bez DPF jest to ostatni model który wychodził bez dpf wszystko od 2010 r z DPF .Silnik rewelacja dynamiczny ,oszczędny i bezawaryjny .Spalanie średnio 6.5 l latem korki ,klima do 8 L .Bardzo cichy we wnętrzu go nie słychać .Dodam że silnik na łańcuchu rozrządu ,nie mam obaw o zerwania paska .Ja jestem bardzo zadowolony i powiem szczerze że lepszego diesla nigdy nie miałem a jeździłem kilkoma .


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.