alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot Partner II FL 1.6 BlueHDi 120KM (DV6FC)

Peugeot Partner II FL 1.6 BlueHDi 120KM (DV6FC)Wyświetleń: 1894

Peugeot Partner II FL 1.6 BlueHDi 120KM (DV6FC)

Okres produkcji: 2015-2018

Wersje nadwozia: kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1560
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]300
DoładowanieTurbosprężrka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna173
Przyspieszenie (0-100km/h)12.9
Spalanie - miasto [l/100km]5.0
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]4.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.2

Trasa: 4.8

Średnie: 6

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 BlueHDi9925412.54.5

18.06.2018TomaszTak

Świetny silnik, na początku mocno sceptycznie podszedłem do niego ale w tej chwili po prostu jest boski, zbiera się nie najgorzej pali świetnie na trasie potrafi zejść do 4,5 liitra (oczywiście do 130Km na godzinę )


07.03.2018RomekTak

Bardzo dobry, cichy i ekonomiczny. Posiadam go w Peugeocie Partnerze. Mimo ostatnich kilku mroźnych nocy, ze spadkami do kilkunastu stopni mrozu, nie było żadnych problemów z systemem adblue. Przy spokojnej jeździe spokojnie można się zmieścić poniżej 5l/100km


21.02.2018dariuszTak

Silnik bardzo fajny, dynamicznym w c4 Grand picasso przy dynamicznej i dość szybkiej jeździe pali do 7 litrów. Bardzo zadowolony jestem z niego.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Rafał 05.08.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
"Auto jak najbardziej godne polecenia dopracowane w każdym detalu zaróno we wnętzru jak i w detalach.Zdecydowałem się na zakup tego modelu ponieważ miałem wcześniejszy i byłem zadowolony.Tutaj zdecydowanym plusem jest silnik podwyższona moc do 120KM daje dużo lepsze osiągi niż wcześniej i skrzynia 6-tka.Silnik ładnie wchodzi na obroty już od dolnych obrotów zdecydowanie poprawiona elastyczność,dodatkowo praca o wiele cichsza.Wisienka na torcie jest spalanie po przejechaniu ponad 60tys średnio wychodzi mi 6L,najlepiej jest na trasie do 120km/h wtedy spala do 5-6 l po wyżej zdecydowanie się podnosi i to już widać po przekroczeniu 130km/h.Na trasie do 90km spokojnie po niżej 5l a miasto w korkach to tak 7-7.5l.W aucie jest najnowszy FAP z dolewką płyny Adblue trzeba pamiętać o jego dolewaniu wyskakuje komunikat na desce.Całokształt oceniam na 5+naprawdę niema się do czego przyczepić."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:6.0l/100km

Zalety:autko bardzo wszechstronne z dużo ilością miejsca,silnik bardzo dynamiczny i bardzo oszczędny,dobre wyposażenie,duży komfort prowadzenia dobra pozycja za kierownicą dobra widoczność
Wady:płyn AdBlue dolewki
Partner Tepee 2016.r 63 tys/km