alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra K 1.6 CDTI BiTurbo ecoFLEX 160KM (B16DTR)

Opel Astra K 1.6 CDTI BiTurbo ecoFLEX 160KM (B16DTR)Wyświetleń: 1475

Opel Astra K 1.6 CDTI BiTurbo ecoFLEX 160KM (B16DTR)

Okres produkcji: od 2015

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]160
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieBi-Turbo
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna220
Przyspieszenie (0-100km/h)8.7
Spalanie - miasto [l/100km]5.2
Spalanie - trasa [l/100km]3.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuDexos II 5W30
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaBiTurbo
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 CDTI9528012.83.7
1.6 CDTI110300113.7
1.6 CDTI1363209.74.6

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 8

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 15
Brak opinii