alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI BlueMotion (240KM)

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI BlueMotion (240KM)Wyświetleń: 1073

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI BlueMotion (240KM)

Okres produkcji: od 2014

Wersje nadwozia: sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]240
Moment obrotowy [Nm]500
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów7/auto
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie (0-100km/h)
Spalanie - miasto [l/100km]
Spalanie - trasa [l/100km]
Spalanie - średnie [l/100km]

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.5

Trasa: 6.5

Średnie: 7.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 1):
(8.25)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 7/10
Koszty utrzymania
 8/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

10

Opinie użytkowników

Rafał 19.06.2016
Średnia:
(8.25)
Tak
"Auto ma przejechane okolo 6000 tys km,Narazie byla jedna naprawa gwarancyjna ( uszkodzil sie czujnik cisnienia spalin).Dynamika bardzo dobra spalanie wyzsze od 1 L do 1.5 L na 100 km w porownaniu do 1.6 TDI 105 km w poprzednim Passacie B7 .Najnizsze spalanie jakie mialem to 5,6 L do ponad 11 L na autostradzie predkosc powyzej 200 km/h :).Auto stabilne przy duzych predkosciach a regulowane zawieszenie standart w biturbo moze byc komfortowe jak i twarde sportowe.Naped 4x4 dziala czasami z lekkim poslizgiem ( lepszy jest w audi na torsenie).Auto godne polecenia chociaz jest troche za drogie .Jak przejade wiecej km to moze dodam cos wiecej na temat wad i zalet."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7.5l/100km

Zalety:
Wady:
Passat 2015 przebieg 6 tys

Kod antyspamowy
Odśwież

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.