alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A3 8V FL 1.6 TDI 115KM CR (DDYA)

Audi A3 8V FL 1.6 TDI 115KM CR (DDYA)Wyświetleń: 395

Audi A3 8V FL 1.6 TDI 115KM CR (DDYA)

Okres produkcji: od 2016

Wersje nadwozia: hatchback, kombi, cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]115
Moment obrotowy [Nm]250
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów7-S tronic
Prędkość maksymalna202
Przyspieszenie (0-100km/h)10.4
Spalanie - miasto [l/100km]5.1
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30 /507.00
LIlość oleju4.7 L
Wymiana oleju30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrząduPasek, po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 TDI1503408.64.4
2.0 TDI1843806.95.0

27.03.2018DarekTak

Mam ten silnik w Skodzie Rapid od nowości /2016 r,obecny przebieg to 57tys/km .Jestem bardzo zadowolony największa zaleta silnika to bardzo niskie spalanie na poziomie 4.6 l średnio.Sam silniczek jest bardzo przyjemny cichy bardzo dynamiczny o nie złej elastyczności.Myślę że ten silnik poradziłby sobie nawet w aucie o większych gabarytach,bo w Rapidzie ma bardzo dużo zapasu mocy.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii