alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Thalia II 1.5 dCi (85KM)

Renault Thalia II 1.5 dCi (85KM)Wyświetleń: 2118

Renault Thalia II 1.5 dCi (85KM)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]85
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna177
Przyspieszenie (0-100km/h)12,3
Spalanie - miasto [l/100km]5.0
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4,3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi651601604.5
1.5 dCi701601605.2

22.11.2017ZibiWTak

Też nie mam z poliftowym 86 konnym 1,5 dci problemów choć ma 221 tyś nalatane. Ale zmiana oleju jest co 10tyś i to dobrego oraz markowy filtr oleju. No i nie butuję go zanim się nie rozgrzeje.


03.07.2015DarekNie

"Kangu 1,5 2011 od początku zrobiłem 120tyś z silnikiem tylko olej i filtry. Problem to zatykające się rurki odprowadzające wodę z klimatyzacji - ciepła woda na stopy się czasami leje. Większość napraw związanych z układem jezdnym. Końcówki i tarcze wymienione. Ogólnie prosty i niezawodny samochód. Trzeba zwrócić uwagę na pokonywanie ostrych zakrętów z dużą prędkością - może ponieść :) "


02.06.2014kangooTak

"Mam Kangoo I z 2007 1.5dCi 85 km ( wtryski elektromagnetyczne, turbo bez zmiennej geometrii, brak filtra cząstek stałych i dwumasy ). Obecny przebieg zbliża się do 260 000, wciąż mam fabryczne sprzęgło, wtryskiwacze i turbo - bez regeneracji, aczkolwiek w Intercoolerze zbiera się olej. Dynamika bardzo fajna, od 1800 obr./min idzie sprawnie do ok.3400 obr./min. Niskie spalanie na poziomie 5.3 - 5.7 l/100 km, w zimę w mieście miałem 6.5 l/100km. Olej od nowości 10W40 ELF Competition STi, zmieniany co 20 000, obecnie skracam do maksymalnie 15 000, oleje i filtry wymieniane na czas. Ropa tylko ze sprawdzonej, markowej stacji. "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii