alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Thalia II 1.5 dCi (85KM)

Renault Thalia II 1.5 dCi (85KM)Wyświetleń: 1718

Renault Thalia II 1.5 dCi (85KM)

Okres produkcji: 2008-2012

Wersje nadwozia: sedan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1461
Moc [KM]85
Moment obrotowy [Nm]200
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna177
Przyspieszenie (0-100km/h)12,3
Spalanie - miasto [l/100km]5.0
Spalanie - trasa [l/100km]3.9
Spalanie - średnie [l/100km]4,3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.6 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 dCi651601604.5
1.5 dCi701601605.2

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Głosy według opinii:

00

Brak opinii

Kod antyspamowy
Odśwież

08.09.2017RobertTak

"Silnik (samochód z tym silnikiem) nie należy do demonów prędkości, ale za to jest bezawaryjny. Brak filtra cząstek stałych, brak koła dwumasowego i turbina ze stałą geometrią to jego plusy. Wymieniam olej co 10000km, tankuję na sprawdzonych stacjach. Nie mam z silnikiem najmniejszych problemów."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.