alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Galaxy Mk4 2.0 TDCi (150KM)

Ford Galaxy Mk4 2.0 TDCi (150KM)Wyświetleń: 284

Ford Galaxy Mk4 2.0 TDCi (150KM)

Okres produkcji: od 2015

Wersje nadwozia: Van

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]350
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]5.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.6
Spalanie - średnie [l/100km]5.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 0W30
LIlość oleju6.1 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 200.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne Delphi

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.4

Trasa: 6.2

Średnie: 6.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.

03.01.2018JacekTak

"Mam okazję poruszać się już 4 fordem z silnikiem 2.0 tdci poprzednie wersje 140KM w Cmax, i dwóch mondeo MK4 obecnie mam MK5 z silnikiem 150KM, wszyskie auta służbowe dwa z nich odkupiłem z przebiegiem ok 200 tyś km, odpukać jak na razie w jednym mondeo 2012r mam awarię polegającą na wycieku oleju z pompy CR, wyciek jest śladowy więc na razie tego nie robię :) razem przejechałem na tym silniku z 600 tyś km polecam. Ten silnik wyleczył mnie z uwielbienia dla TDI :) Dobra dynamika spalanie od 6ll bujanie do 110 km/h -9.0 l przy dynamicznej jeździe. generalnie polecam "


31.03.2018Jaś Nie

Po 180 tys km auto ma 3 lata padla pompa wody i przeskoczyl mi rozrzad silnik padl . Masakra Nie polecam. Auto od nowosci w moich rekach


03.03.2018XNie

Po 100 tyś. km pompa wtryskowa rzuciła opiłki na układ wtryskowy co doprowadziło do awarii. Kupione dwie pompy używane, obydwie z tym samym problemem. nie mam pojęcia z czego oni to zrobili. Mondeo MK5 rocznik 2014, grudzień. Auto nowe z salonu.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1
Średnia (głosów 1):
(8.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 8/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Kamil 13.04.2018
Średnia:
(8.50)
Tak
"270tys bez awarii. Nic dodać nic ująć. Serwis okresowy zawsze na czas. Tylko w autoryzowanym warsztacie. Jak się dba tak się ma. "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.4l/100km

Spalanie - trasa:6.2l/100km

Spalanie - średnie:6.9l/100km

Zalety:Dynamika na bdb poziomie. Dobra kultura pracy.
Wady:Przeglądy okresowe trzeba skrócić do 20tys km a nie jak sugeruje producent 30tys/2 lata.