alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi (140KM)

Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi (140KM)Wyświetleń: 33606

Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCi (140KM)

Okres produkcji: 2007-2010

Wersje nadwozia: liftback sedan kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]320
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów-
Prędkość maksymalna210
Przyspieszenie (0-100km/h)9,5
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuFormula Ford 5W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 240.000 km lub 10Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne -Siemensa

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 TDCI1253202056.5
2.0 TDCI1152701875.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.2

Trasa: 5.4

Średnie: 6.3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 53
Średnia (głosów 12):
(9.5)
Trwałość silnika
 9.83/10
Niezawodność auta
 9.75/10
Spalanie ON
 9.17/10
Koszty utrzymania
 9.25/10

Głosy według opinii:

120

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 177

Opinie użytkowników

Sebastian 24.10.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Rewelacja"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6.3l/100km

Zalety:Same
Wady:
mondeo mk4/2007
Rafał 23.08.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
"Nie dopatrzyłem sie żadnych znaczących wad czy niedogodnień."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:5.8l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:spalanie, dynamika, komfort, przestrzen, wyposażenie
Wady:brak
Piotr 25.01.2017
Średnia:
(9.50)
Tak
"Stosunek jakości do ceny jest rewelacyjny."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:trwałość, niezawodność
Wady:mógłby być lepiej wykończony
Mondeo/2010
Czesław 20.06.2016
Średnia:
(9.50)
Tak
"Auto godne polecenia."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:Niskie koszty utrzymania.
Wady:
Mondeo 2010
19.10.2015
Średnia:
(9.50)
Tak
"bardzo dobre auto,jezdze na taksowce w Londynie "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:
Wady:
rafal 27.08.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"naprawdę ford poszedł bardzo do przodu.myślałem o audi a6 ale dobrze ze postawiłem na mondeo mk4 po lifcie.gorąco polecam .mam wersje titanium x kupioną w niemczech ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:super układ jezdny silnik w super porządku.takiego auta szukałem rewelacja
Wady:brak
mondeo/2011/170000
JACEK 07.07.2015
Średnia:
(9.75)
Tak
"dobry stosunek jakości do ceny !!!"
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.6l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:przestronny,oszczędny,dynamiczny,dobrze wyposażony
Wady:na razie brak :)
MK4 KOMBI 2.0TDCI 140KM (2009/ 190000)
blejk 07.11.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"swietny motor dynamiczny i bezawaryjny"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:5l/100km

Spalanie - średnie:5.9l/100km

Zalety:oszczedny slinik komfort w prowadzeniu
Wady:brak
mondeo mk4/2008/22000
Irek 30.05.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"Silnik bezawaryjny, nie ma problemów z DPF"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.7l/100km

Zalety:bogate wyposażenie, przestronność, komfort jazdy, dynamika
Wady:jak do tej pory brak
Mondeo/2,0 TDCI/110.000
Marek 02.05.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Dobry silnik,nie sprawia zadnych klopotów"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:same +
Wady:brak
Mondeo MK4/2008/160.000
<<<12>>>

Kod antyspamowy
Odśwież

22.07.2014yooshkyTak

Peugeot 5008 2.0 HDI 16V 150KM Zdecydowanie polecam! Dynamiczny, bezawaryjny.


01.12.2013ZibiTak

Dobry mocny i bezawaryjny silnik ,przebieg 280.000 tyś i stan oceniam na bardzo dobry .Regularnie serwisowany co 20 tyś ,filtry ,oleje i części zamienne . Spalanie średnio przy dynamicznej jeździe 6.4 L ,mocy pod dostatkiem ,komfort jazdy bardzo dobry .Auto z tym silnikiem to bardzo dobry wybór .


18.01.2015WojtasTak

Dobre auto.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.