alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C1 1.4 HDi 54KM  (DV4TD)

Citroen C1 1.4 HDi 54KM (DV4TD)Wyświetleń: 9432

Citroen C1 1.4 HDi 54KM  (DV4TD)

Okres produkcji: 2005-2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1399
Moc [KM]54
Moment obrotowy [Nm]130
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna154
Przyspieszenie (0-100km/h)15,6
Spalanie - miasto [l/100km]5,3
Spalanie - trasa [l/100km]3.6
Spalanie - średnie [l/100km]4,8

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quartz 9000 5W40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco.20.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo.180.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne -Siemensa/Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.7

Trasa: 4.7

Średnie: 5.2

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

19.11.2013loloTak

silnik tylko 1.4 l generuje tylko 54km jednak w trybie miejskim w zupełności wystarczy. Odwdzięcza się niskim spalaniem i małą awaryjnością. trochę można ponarzekać na jego prace, ale nie przesadzajmy. Serwis prosty i tani. Ogólnie polecam


17.04.2016grzesiekTak

Rewelacja jak na to autko. Spalanie male, dynamika ok do 100 km/h. Wiecej i tak ciezko. 4 drzwi, klimatyzacja, po zakupie przy 146000 wymiana oleju rozrzadu, filtry, klocki i tarcze przod. Po około 3 tysiącach servo hamulca 250 PLN. przy 160000 amortyzatory przód no i tak dalej olej co 1,5 roku ( 10000) km Castrol do C3 ) Zadnych awarii wycieków. Praca no dośc głośna ale cieszy to autko niesamowicie


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6
Średnia (głosów 3):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

21

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

Kamil Bobula 21.08.2017
Średnia:
(10.00)
Nie
"Citroen C1 idealny mały miejski samochodzik super się prowadzi ale za cenę nowej takiej c1 można mieć dobrego LEXUSA MAZDE INFINITI BMW BĄDZ wiele innych ale do miasta i na trasę też się dobrze sprawdza ogólnie polecam c1 spoko autko i warta tych pieniędzy :) "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6l/100km

Zalety:c1 idealny miejski samochodzik radio blutooth nawigacja
Wady:nie posiada
citroen c1 comfort 2015 17 000km
Aleksandra 30.08.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"Mimo że mały to w środku sporo miejsca choć na dłuższy wyjazd nadaje się dla 2 osób z braku bagażnika. Na trasie pali od 3,2-3,8 w mieście latem 5 - 5,5 zimą nawet do 7l/100 na krótkich trasach zanim silnik się nagrzeje. Duży minus za poziom hałasu na trasie ale cóż wymagać od gołej blachy i trochę plastiku. Duży plus na małe koszty utrzymania, bez awaryjność a nawet jeśli coś już strzeli to koszty naprawy są małe. z względu na małe gabaryty łatwość znalezienia miejsca do zaparkowania co w dużym mieście graniczy w cudem. Jako autko miejskie fantastyczne. Polecam!!! :D "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:3.5l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:lekkość prowadzenia, dość dynamiczny, przestrzeń w środku, widoczność
Wady:poziom hałasu
C1 1.4 HDi 54KM, 2006,89 tyś.
lolo 19.11.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"Choć samochodzik mały to w środku zaskakująco dużo miejsca. Rewelacyjny jeśli chodzi o miejską jazdę z punktu a do punktu b. pracuję w centrum dużego miasta dzięki gabarytom znacznie łatwiej znaleźć miejsce i zaparkować. silnik tylko 1.4 l generuje tylko 54km jednak w trybie miejskim w zupełności wystarczy. Odwdzięcza się niskim spalaniem i małą awaryjnością. trochę można ponarzekać na jego prace, ale nie przesadzajmy. Serwis prosty i tani. Ogólnie polecam wszystkim ceniącym oszczedność i spokój na drodze:)"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.5l/100km

Spalanie - średnie:5l/100km

Zalety:przestrzeń, spalanie, tani serwis
Wady:niska kultura, słaba dynamika
C1 1.4 HDi 54KM 130 tyś