alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Audi A2  1.4 TDI (90KM)

Audi A2 1.4 TDI (90KM)Wyświetleń: 5230

Audi A2  1.4 TDI (90KM)

Okres produkcji: 1999-2005

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1422
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]230
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna188
Przyspieszenie (0-100km/h)10,9
Spalanie - miasto [l/100km]5.7
Spalanie - trasa [l/100km]3.6
Spalanie - średnie [l/100km]4.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuCastrol 5W30
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 TDI611401683.1
1.4 TDI751951734.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.8

Trasa: 3.8

Średnie: 4.7

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 2):
(9.5)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 8.5/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 9.5/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Głosy według opinii:

20

Opinie użytkowników

Andrzej 10.02.2016
Średnia:
(9.75)
Tak
"samochód od dwóch lat w moim posiadaniu, bezawaryjny silnik, wymieniłem gumy pod sprężynami siłownik hamulca tył rozrząd wymieniono przy 110000 tyś km,wymieniam olej co 15 000 wraz z filtrami i jestem zadowolony z tego auta polecam."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:3.7l/100km

Spalanie - średnie:4.8l/100km

Zalety: mało pali wygodny przestronne dobrze wyposażone wnętrze dobrze trzyma się drogi.
Wady: twarde zawieszenie słupek ogranicza widoczność przy skręcie w lewo
Audi a2 2005 122000km
Grzegorz 12.02.2014
Średnia:
(9.25)
Tak
"Auto do miasta ,bardzo niskie spalanie ,przebieg 127 tys nigdy nie stanął na drodze .U mnie od 2008 roku osobiście zrobiłem 120 tys wymiany rozrządu już drugi raz ,olej filtry ,hamulce .Silnik nie specjalnie cichy i kultura pracy pozostawia wiele do życzenia .Po za tym brak awarii ,tani w ekspluatacji ."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (8/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.8l/100km

Spalanie - trasa:3.8l/100km

Spalanie - średnie:4.5l/100km

Zalety:bardzo niskie spalanie, tanie części, brak awarii
Wady:głośna praca silnika silnik 3-cylindrowy, twarde zawieszenie
Audi A2 2004 rok 227 tyś

Kod antyspamowy
Odśwież

26.02.2016PiotrTak

Mam ten silnik w Audi A2 , 75 koni i absolutnie nie w przypadku tego modelu auta nie zgodzę się z opinią słabej dynamiki.Spalanie przy ekonomicznej jeździe trasa 3,5 l / 100 km średnio 4,5 litra. Rewelacyjne auto do miasta małe zwinne, szybko przyspiesza. Prędkość maksymalna sprawdzana na autostradzie 190 km/h !!!!!!! Na co dzień auto użytkuje żona ale jak to tylko możliwe używam go bo to naprawdę energiczny bezawaryjny maluch dostarczający fajne wrażenia z jazdy.


25.07.2013wojtekTak

Seat Ibiza 1.4 tdi 2006 r 141 tys km. troszkę głośny jak zimny, pozatym same zalety, bardzo ekonomiczny


27.05.2013JędrekTak

Witam - posiadam Polo 9N (okular) z silnikiem 1.4 TDI. Samochód ma 225 000 km przebiegu i nic się jeszcze z silnikiem nie działo, oleju nie bierze, tylko jeździć. Co prawda kultura pracy trochę kiepska, ale spalanie małe.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Guest
12.10.2013
-1
suzuki ignis 1.3 ddis=jtd.170000 wymieniałem przepływomierz i padła dwumasa.dwumasę zmieniłem na valeo kit 4p.koszt 2300.po za tym bez awarii.polecam.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.