alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Auris II FL 1.6 D-4D 112KM (1WW)

Toyota Auris II FL 1.6 D-4D 112KM (1WW)Wyświetleń: 1176

Toyota Auris II FL 1.6 D-4D 112KM (1WW)

Okres produkcji: 2015-2018

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]112
Moment obrotowy [Nm]270
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna195
Przyspieszenie (0-100km/h)10.5
Spalanie - miasto [l/100km]5.0
Spalanie - trasa [l/100km]3.8
Spalanie - średnie [l/100km]4.2

Zalecane przez serwis

?Typ oleju
LIlość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 D-4D9020512.54.0

26.02.2018MorisTak

Zakup kontrolowany !!! Z zamysłem,silnik w aucie Typu MiniVan Toyota Verso najważniejsze było aby silnik palił mało a nie miał 150KM.Jestem bardzo usatysfakcjonowany,silnik pali około 5.5 l średni po za miastem trasa różnie od 4.4l na emeryta do 4.8 Maks Miasto to 6.7L.Dynamika na dobrym poziomie wręcz wystarczająca,dobra elastyczność ładna cicha praca.I co ważne silnik bezproblemowy,auto stoi na zewnątrz i pali przy największych mrozach.Jestem bardzo zadowolony z całokształyu.


20.02.2019Toyota Verso Tak

Jak dla mnie to auto jest dobre. Mam je już 2 lata.zero problemu. .


03.05.2018Leszek Tak

Jak na razie same plusy niskie spalanie niskie koszty serwisu bo jedynie wymiany oleju i filtrów.Silnik w zupełności wystarczający do dynamicznej jazdy ale bez szaleństw ,dobra elastyczność brak turbodziury.Spalanie auta średnio 5.6 l na trasie przy spokojnej jeździe po niżej 5l miasto tak w granicach 6.7l.Silnik bardzo cichy i pracuje jak szwajcarski zegarek nie można nic mu zarzucić.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Brak opinii