alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo XC60 I FL 2.0 D4 181KM (D4 204T5)

Volvo XC60 I FL 2.0 D4 181KM (D4 204T5)Wyświetleń: 612

Volvo XC60 I FL 2.0 D4 181KM (D4 204T5)

Okres produkcji: 2013-2017

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1969
Moc [KM]181
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)8.5
Spalanie - miasto [l/100km]4.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D313635011.25.7
2.0 D3150350104.5
2.0 D52154408.15.3

06.12.2018JanTak

Świeny, bezproblemowy motor. Po 170kkm 50% miasto 50% trasa absolutnie ZERO awarii. Silnik, jak i sam samochód godny polecenia - gdybym miał jeszcze raz kupować, kupiłbym drugi raz


12.11.2018ŁukaszTak

Mialem wczesniej V60 z silnikiem 2.0 5 cylindrów, nowszy silnik bardziej dynamiczny skrzynia automatyczna 8 biegowa duzo lepsza. Poprzedni silnik dzwiek mial niezastapiany, byl mocniejszy na nizszych obrotach, nowy wyzej sie kreci i jest duzo bardziej dynamiczny ale niestety dzwiek metalicznego zwyklego klekota. Szkoda ze Volvo nie pozostalo przy silnikach 5 cylindrowych.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii