alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo XC60 I FL 2.0 D4 181KM (D4 204T5)

Volvo XC60 I FL 2.0 D4 181KM (D4 204T5)Wyświetleń: 1251

Volvo XC60 I FL 2.0 D4 181KM (D4 204T5)

Okres produkcji: 2013-2017

Wersje nadwozia: suv

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1969
Moc [KM]181
Moment obrotowy [Nm]400
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna209
Przyspieszenie (0-100km/h)8.5
Spalanie - miasto [l/100km]4.9
Spalanie - trasa [l/100km]4.3
Spalanie - średnie [l/100km]4.5

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipiezoelektryczne

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D313635011.25.7
2.0 D3150350104.5
2.0 D41904008.14.5

26.08.2019V70 IIITak

D4 181KM V70 manualna skrzynia, spalanie w granicach 6.0-7.8 L przy dynamicznej jezdzie. "pasek osprzętu który lubi się postrzępić i nakręcić na wał korbowy" ta awaria występuje w silnikach D5 5 cylindrów ktoś kto pisał ten artykuł nie ma pojęcia o czym pisze. "Kulturę pracy" słaba silnik głośno pracuję na wolnych obrotach słychać szczegónie, na wyższych ok. Przy 230kmh 3300 obrotów. Dynamika świetna, proponuję szersze opony 245 40 18 łatwiej ruszyć po deszczu.


22.11.2019volvo v60Tak

super bezawaryjna jednostka d4 181km przejechałem moim volvo v60 60tys.km bez najmniejszej awarii 8 stopniowy automat najlepiej przekazuje moc i cieszy z jazdy spalanie 6,5L/100km


06.12.2018JanTak

Świeny, bezproblemowy motor. Po 170kkm 50% miasto 50% trasa absolutnie ZERO awarii. Silnik, jak i sam samochód godny polecenia - gdybym miał jeszcze raz kupować, kupiłbym drugi raz


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Brak opinii