alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Doblo II 2.0 16V Multijet (135KM)

Fiat Doblo II 2.0 16V Multijet (135KM)Wyświetleń: 6610

Fiat Doblo II 2.0 16V Multijet (135KM)

Okres produkcji: 2010-2014

Wersje nadwozia: Kombivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1956
Moc [KM]135
Moment obrotowy [Nm]320
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna179
Przyspieszenie (0-100km/h)11.4
Spalanie - miasto [l/100km]6.7
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]5,7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia WR Pure 5W30
LIlość oleju4.9 L
Wymiana olejuco 35.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 140.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 MTJ902901585.2
1.6 MTJ1052901645.3

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.1

Trasa: 6.2

Średnie: 6.5

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2
Średnia (głosów 4):
(7.25)
Trwałość silnika
 7.25/10
Niezawodność auta
 7.25/10
Spalanie ON
 7.25/10
Koszty utrzymania
 7.25/10

Głosy według opinii:

31

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

john 13.09.2017
Średnia:
(10.00)
Tak
"Doblo - krótki 2015r silnik 2,0/135KM masa ok 1390kg, mam go od nowości przejechałem ok 160tys km. Największa wada to licznik wyskalowany tylko do 210km/h i nie wiem ile max pojedzie oczywiście na Niemieckiej autostradzie (xd) - za krótki licznik !!!!!"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7l/100km

Spalanie - trasa:6.3l/100km

Spalanie - średnie:6.6l/100km

Zalety:Jak do 160tys km to same zalety. Przed fiatem jeździłem w te same trasy vw caddy 1,9tdi/105KM z 2005r więc słabszy gorsze przyśp itd. itp. ,,,, ale z eksploatacji to w vw caddy już przy 90tys km wymienione koło dwumasowe/sprzęgło, 180tys km uszczelka po
Wady:Łożysko kolumny Mc Pherson jest troche słabe ale oryginalne nowe w serwisie fiata kosztuje ok 40zł brutto, więc można przeżyć przez 160tys km wymieniłem po jednej stronie ponieważ trochę hałasowało drugia strona jeszcze jest ok. Uwaga w Inter Cars łożys
doblo
tomek 26.09.2014
Średnia:
(7.00)
Tak
"swietne auto jak na wozenie czasem rodziny i czasem towaru. mam bude w wersji wydluzonej i jest naprawde pakowny jak na moje potrzeby. jezdzi jak osobowka, przyspiesza przyzwoicie dzieki 135 konikom. duzo przestrzeni w srodku. "
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:?l/100km

Spalanie - trasa:?l/100km

Spalanie - średnie:?l/100km

Zalety:duzy przestrzenny, dobrze jedzie na trasie, przyspiesza itp.
Wady:komfort nie jest jak w mercu s klasse ale w koncu to auto dostawcze, jest zadowalajacy, jedyne co mi nie pasuje to przyczepnosc i prowadzenie na mokrej nawierzchni
doblo 135PS maxi 2010 76tyskm
edzio 20.05.2013
Średnia:
(2.00)
Nie
"miernota"
Trwałość silnika
 (2/10)
Niezawodność auta
 (2/10)
Spalanie ON
 (2/10)
Koszty utrzymania
 (2/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:brak
Wady:same
122000
25.03.2013
Średnia:
(10.00)
Tak
"SUPER AUTO, świetne przyspieszenie, dobre spalanie, kultura pracy silnika i układu kierowniczego. Bardzo dużo miejsca [wersja maxi 850 kg.ładowności jaką mam a są w wersji towarowej do 1000 kg.ładowności], 105 000 km przebiegu, niebawem do wymiany rozrząd, zero problemów z awariami, jedynie zawieszenie twarde na nasze "równe drogi i już siada na tyle", ale podobno to przez to że nie wożę nic w bagażniku po za 2 rowerami. Świetna wentylacja zimą i latem nawet na tak duże auto bez problemu daje radę w słonecznej Italii. Spalanie zależne od stylu jazdy, [jak bujniesz auto z żaglem na 210 km/h to masz i 12 l/ 100 km.] Normalnie w mieście 6,4, w trasie, można zejść na eco jeździe do 4,3 ale to mordęga nie jazda. GENERALNIE jest to moje 16 auto, i jeździ mi się nim lepiej niż poprzednim Mercedesem Vito z 2009 roku 2.2 145KM, o wiele ciszej jest w FIACIE niż w Mercedesie i lampy wody nie zbierają nie mówiąc o spalaniu na korzyść FIATA. POLECAM SZCZERZE !!! szczególnie w pełnej opcji, która zapewnia wysoki komfort podróżowania po całej Europie..."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.4l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:Ładowność, Ergonomia, Ekonomika jazdy, Dobry komfort w dobrze wyposażonej wersji, Może być nawet na 7 osób, Sprawnie działająca elektryka i elektronika, Bardzo dobre trzymanie się drogi, auto przewidywalne w zakrętach, świetne hamulce, Bardzo dobre światła, Rewelacyjna klimatyzacja w wersji klimatronic, dobrze wyciszone wnętrze, Bardzo dobre materiały wykończeniowe odporne na nawet mocne zadrapania, Bardzo dobra widoczność
Wady:Zbyt twarde zawieszenie na naszych drogach tył wytrzymuje 100 tyś.k, Brak elektrycznego zamykania tylnej pokrywy bagażnika, A rozmiarów jest znacznych, zbyt miękkie uszczelki w drzwiach przednich przenoszą chałas do wnętrza przy mocnym wietrze bocznym
FIAT DOBLO 2.0 MULTIJET POWER 135 KM. 2010r, przebieg 105 000 km

Komentarze użytkowników

0 #1 john 13.09.2017
Doblo - krótki 2015r silnik 2,0/135KM masa ok 1390kg, mam go od nowości przejechałem ok 150tys km.
Największa wada to licznik wyskalowany tylko do 210km/h i nie wiem ile max pojedzie oczywiście na Niemieckiej autostradzie - za krótki licznik !!!! (xd)

27.10.2013AdamTak

"Ten silnik to bardzo dobra konstrukcja ,posiadam go w Doblo II .Bardzo dynamiczny ,można powiedzieć że na taka masę auta po prostu rakieta ,spalanie bardzo dobre trasa 5.2 L Miasto MAX 7L .Jest to najnowsza konstrukcja Fiata więc wszystkie wady które były wcześniej zostały zlikwidowane ,jednym słowem bezawaryjny ."


20.12.2013ArekTak

"Dobry nowoczesny silnik ,bardzo dynamiczny cichy, niskie spalanie .Brak awarii ,godny polecenia ,zresztą jednostki Fiata to jedne z lepszych silników diesela na rynku ,to już mój drugi diesel z Włoch .Polecam "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

john
13.09.2017
0
Doblo - krótki 2015r silnik 2,0/135KM masa ok 1390kg, mam go od nowości przejechałem ok 150tys km.
Największa wada to licznik wyskalowany tylko do 210km/h i nie wiem ile max pojedzie oczywiście na Niemieckiej autostradzie - za krótki licznik !!!! (xd)

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.