Fiat Doblo I FL 1.9 JTD 105KM

18204
Kategoria: Fiat Doblo

Dane techniczne

Fiat Doblo I FL 1.9 JTD 105KM
Pojemność [cm3] 1910
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 205
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 168
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.4

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Selenia 5W40
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 120.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.3 JTDM 85KM 9.8 1 0 5.8 l/100km
1.9 JTDM 120KM 0.0 0 0 6.1 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.3)
Trwałość silnika 8.5/10
Niezawodność auta 8.5/10
Spalanie ON 7.5/10
Koszty utrzymania 8.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 6.3L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

14%
0%
0%
64%
0%
0%
0%
0%
21%
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

17.08.2017 Radek Doblo 2008 132000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.5L

Opinia: Silnik jak na fiata dość ekonomiczny i nie skomplikowany. W Doblo trochę głośny.Lepszy niż 1.3 MTJ Sprawdzałem osiągi z fiatem sąsiada. Co do sprzęgła jak słabnie to od razu wymieniajcie zestawy naprawcze w pompkach i popychacz plastikowy który jest w pompce na skrzyni wymieńcie na
Zalety: Tani w eksploatacji
Wady: trochę głośny w DOBLO
Polecam
15.12.2014 Irek 1.9jtd 2004 doblo
Średnia ocena: (6.5)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 5.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.5L

Trasa 6.5L

Opinia: Komputer spalania zanirza o 1 litr.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

14%
0%
0%
64%
0%
0%
0%
0%
21%
Suma głosów: 14