alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)

Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)Wyświetleń: 9061

Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)

Okres produkcji: 2001-2008

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]305
DoładowanieTurbosprężarka
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10,1
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSelenia 5W40
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak - może występować zwłaszcza wersje zagraniczne
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 5.3

Średnie: 5.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 JTD1001961805.3
1.9 JTD1152551905.5

30.01.2018WojciechTak

Bardzo dobry silnik nie mogę nic złego napisać spalanie na poziomie 6l to norma na dojazdy do pracy codziennie 60 km. Alfą 156 z tym silnikiem to czysta przyjemność. Naprawy jakie robiłem to alternator i to wszystko przez trzy lata także oby tak dalej.POLECAM


23.01.2017WiesławNie

"Mam ten silnik w Alfie 147 z 2004roku. Przebieg 210 tyś. Te silniki może są bezawaryjne, ale w cieplejszym klimacie. Obecnie wymieniłem już drugą głowicą,która popekała między zawodami, poprzednia wytrzymała 35tys.km. Koszt głowicy1300zł. Przeważnie pekały mi w zimie w mrożone dni minusy 25* na oleju 5W40. Założony już 3 rozrusznik w ciągu 3.5 roku. W lecie nie powiem ładnie pracuje i ciągnie."


14.08.2013DarekTak

"Silnik bardzo dobre w każdej odmianie, miałem już kilka samochodów z tym silnikiem, tylko w różnych wersjach. Mało pali, jest dynamiczny i bezproblemowy, kultura pracy na dobrym poziomie, nie ma problemów z odpalaniem w zimie, po za filtrami i olejem, przeczyszczeniem EGR, nie ma żadnych problemów" "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7
Średnia (głosów 4):
(9.69)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.75/10
Spalanie ON
 9.25/10
Koszty utrzymania
 9.75/10

Głosy według opinii:

40

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 164

Opinie użytkowników

Andrzej 03.01.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Miałem 3 szt 115 KM teraz 4 tylko 140 KM spoko brak zastrzeżeń ... polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:rakiet,dynamiczny oszczędny silnik, wyposażenie rewelecyjne,
Wady:Głośny w środku
kombi 1.9 140KM
Adrian 12.07.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
"Nie zawiódł mnie jeszcze ani razu. Po za drobnymi usterkami eksploatacyjnymi. W porę wszystko wymieniam i pali tylko około 6 litrów średnio - w trasie mniej w mieście trochę więcej."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:dynamiczny oszczędny silnik, wyposażenie rewelecyjne, przestronny i komfortowy
Wady:Narazie nie widzę
stilo 1,9 140 koni
Piotr 06.07.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"OK oszczędny dynamiczny bardzo dobrze wyposazony"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:oszczędny dynamiczny bardzo dobrze wyposazony
Wady:przydao by się polskie menu na conect nav
1,9 MJTD 140 KM
Mały 16.11.2012
Średnia:
(10.00)
Tak
"Rewelacja !!! Normalna rajdówka ,to auto ie jeździ tylko fruwa .Super silnik bardzo niskie spalanie w granicach 5.6 l ,jest bardzo elastyczny szybkie przełożenia biegów .Auto bardzo duże Kombi super wyposażone i to spalanie wręcz nie wiarygodne .Zero problemów z silnikiem jak również z podzespołami ,zima lato pali na dotyki .Wymiana oleju i filtrów oraz opon to wszystko co mnie kosztuje .Jak ktoś szuka szybkiego i ekonomicznego auta to w ciemno.Audi wąchają tylko spaliny na trasie ha ,ha,ha "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.6l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:5.1l/100km

Zalety:szybki, mało pali, pakowny, super wypas city wspo klimatronic itd
Wady:żadnych !!!!!!!!!!!!
Fiat Stilo Kombi 2004 r 156.000tyś