alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)

Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)Wyświetleń: 7216

Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)

Okres produkcji: 2001-2008

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]305
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10,1
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSELENIA WR 5W40
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 JTD1001961805.3
1.9 JTD1152551905.5

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 5.3

Średnie: 5.9

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(9.69)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.75/10
Spalanie ON
 9.25/10
Koszty utrzymania
 9.75/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 163

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

Andrzej 03.01.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Miałem 3 szt 115 KM teraz 4 tylko 140 KM spoko brak zastrzeżeń ... polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:rakiet,dynamiczny oszczędny silnik, wyposażenie rewelecyjne,
Wady:Głośny w środku
kombi 1.9 140KM
Adrian 12.07.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
"Nie zawiódł mnie jeszcze ani razu. Po za drobnymi usterkami eksploatacyjnymi. W porę wszystko wymieniam i pali tylko około 6 litrów średnio - w trasie mniej w mieście trochę więcej."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:dynamiczny oszczędny silnik, wyposażenie rewelecyjne, przestronny i komfortowy
Wady:Narazie nie widzę
stilo 1,9 140 koni
Piotr 06.07.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"OK oszczędny dynamiczny bardzo dobrze wyposazony"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:oszczędny dynamiczny bardzo dobrze wyposazony
Wady:przydao by się polskie menu na conect nav
1,9 MJTD 140 KM
Mały 16.11.2012
Średnia:
(10.00)
Tak
"Rewelacja !!! Normalna rajdówka ,to auto ie jeździ tylko fruwa .Super silnik bardzo niskie spalanie w granicach 5.6 l ,jest bardzo elastyczny szybkie przełożenia biegów .Auto bardzo duże Kombi super wyposażone i to spalanie wręcz nie wiarygodne .Zero problemów z silnikiem jak również z podzespołami ,zima lato pali na dotyki .Wymiana oleju i filtrów oraz opon to wszystko co mnie kosztuje .Jak ktoś szuka szybkiego i ekonomicznego auta to w ciemno.Audi wąchają tylko spaliny na trasie ha ,ha,ha "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.6l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:5.1l/100km

Zalety:szybki, mało pali, pakowny, super wypas city wspo klimatronic itd
Wady:żadnych !!!!!!!!!!!!
Fiat Stilo Kombi 2004 r 156.000tyś

Komentarze użytkowników

0 #1 Andrzej 03.01.2017
Miałem 3 szt 115KM
teraz 4 tylko 140KM spoko brak zastrzeżeń ...
polecam

23.01.2017WiesławNie

Mam ten silnik w Alfie 147 z 2004roku. Przebieg 210 tyś. Te silniki może są bezawaryjne, ale w cieplejszym klimacie. Obecnie wymieniłem już drugą głowicą,która popekała między zawodami, poprzednia wytrzymała 35tys.km. Koszt głowicy1300zł. Przeważnie pekały mi w zimie w mrożone dni minusy 25* na oleju 5W40. Założony już 3 rozrusznik w ciągu 3.5 roku. W lecie nie powiem ładnie pracuje i ciągnie.


12.01.2016MichałTak

Nigdy nie zawiódł,nigdy nie było sytuacji,że stanąłem w "polu".Niby tylko 280Nm,ale zakres pracy przy tym momencie od 2000-3200obr/min czyni ten silnik naprawdę wystarczająco dynamicznym.Spalanie trasa możliwe 4,7.Miasto delikatnie 6,7=Warszawa,korki itp.Dynamicznie=7,5(gaz w podłodze).Padł termostat=100zł,rura od turbo rozszczelniła się oryginał=350zł :) Nie psuje sie nic. STILO jest w rankingach awaryjności zawsze na KOŃCU!!!Padają żarówki to wszystko.Nie wierzcie raportom... Silnik ideał.


12.05.2013Tak

"alfa 147 1,9 jtdm 8v podniesiona moc do 160km tylko miasto 6l/100km.wycięt y egr zmianą oprogramowania koszt 250 pln."


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Andrzej
03.01.2017
0
Miałem 3 szt 115KM
teraz 4 tylko 140KM spoko brak zastrzeżeń ...
polecam

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.