alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)

Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)Wyświetleń: 7026

Fiat Stilo 1.9 16V JTD Multijet (140KM)

Okres produkcji: 2001-2008

Wersje nadwozia: hatchback kombi

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1910
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]305
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna200
Przyspieszenie (0-100km/h)10,1
Spalanie - miasto [l/100km]7.6
Spalanie - trasa [l/100km]4.4
Spalanie - średnie [l/100km]5.6

Zalecane przez serwis

?Typ olejuSELENIA WR 5W40
LIlość oleju4.7 L
Wymiana olejupo 20.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 JTD1001961805.3
1.9 JTD1152551905.5

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.4

Trasa: 5.3

Średnie: 5.9

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Średnia (głosów 4):
(9.69)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 9.75/10
Spalanie ON
 9.25/10
Koszty utrzymania
 9.75/10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 163

Głosy według opinii:

40

Opinie użytkowników

Andrzej 03.01.2017
Średnia:
(9.25)
Tak
"Miałem 3 szt 115 KM teraz 4 tylko 140 KM spoko brak zastrzeżeń ... polecam"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.5l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:rakiet,dynamiczny oszczędny silnik, wyposażenie rewelecyjne,
Wady:Głośny w środku
kombi 1.9 140KM
Adrian 12.07.2014
Średnia:
(10.00)
Tak
"Nie zawiódł mnie jeszcze ani razu. Po za drobnymi usterkami eksploatacyjnymi. W porę wszystko wymieniam i pali tylko około 6 litrów średnio - w trasie mniej w mieście trochę więcej."
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.4l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:dynamiczny oszczędny silnik, wyposażenie rewelecyjne, przestronny i komfortowy
Wady:Narazie nie widzę
stilo 1,9 140 koni
Piotr 06.07.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
"OK oszczędny dynamiczny bardzo dobrze wyposazony"
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.7l/100km

Spalanie - trasa:5.6l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:oszczędny dynamiczny bardzo dobrze wyposazony
Wady:przydao by się polskie menu na conect nav
1,9 MJTD 140 KM
Mały 16.11.2012
Średnia:
(10.00)
Tak
"Rewelacja !!! Normalna rajdówka ,to auto ie jeździ tylko fruwa .Super silnik bardzo niskie spalanie w granicach 5.6 l ,jest bardzo elastyczny szybkie przełożenia biegów .Auto bardzo duże Kombi super wyposażone i to spalanie wręcz nie wiarygodne .Zero problemów z silnikiem jak również z podzespołami ,zima lato pali na dotyki .Wymiana oleju i filtrów oraz opon to wszystko co mnie kosztuje .Jak ktoś szuka szybkiego i ekonomicznego auta to w ciemno.Audi wąchają tylko spaliny na trasie ha ,ha,ha "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.6l/100km

Spalanie - trasa:4.4l/100km

Spalanie - średnie:5.1l/100km

Zalety:szybki, mało pali, pakowny, super wypas city wspo klimatronic itd
Wady:żadnych !!!!!!!!!!!!
Fiat Stilo Kombi 2004 r 156.000tyś

Komentarze użytkowników

0 #1 Andrzej 03.01.2017
Miałem 3 szt 115KM
teraz 4 tylko 140KM spoko brak zastrzeżeń ...
polecam

03.05.2013Tak

"System common rail został opracowany przez Fiata i Fiat jako pierwszy wdrożył ten system do produkcji. Fiat sprzedał licencję na ten system firmie Bosch. Obecnie common rail stosują wszystkie marki od japońskich po francuskie i niemieckie. VW długo lansował swoje rozwiązanie na pompowtryskiwac zach ale w końcu i on uznał wyższość fiatoskiej technologii. Co do silników JTD czy MJTD są to obecnie najlepsze dizle na rynku. Ilość powtarzalnych usterek jest naprawdę znikoma."


12.05.2013Tak

"alfa 147 1,9 jtdm 8v podniesiona moc do 160km tylko miasto 6l/100km.wycięt y egr zmianą oprogramowania koszt 250 pln."


30.03.2013Tak

"Autami z silnikami JTD jeżdżę od 12 lat ,nie miałem nigdy żadnych awarii związanych z silnikiem i jego pod zespołami ,turbo ,wtryski pompa. Oczywiście zdarzały się usterki ,alternatora ,przewodów itd .Ale co do konstrukcji silnika i jego awaryjności to nie mam tu co złego powiedzieć .Większość silników które miałem to 1.9 JTD krótko 1.3 JTD .Dobra dynamika niskie spalanie :-* "


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Najnowsze komentarze

Andrzej
03.01.2017
0
Miałem 3 szt 115KM
teraz 4 tylko 140KM spoko brak zastrzeżeń ...
polecam

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 7

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów