alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 107 1.4 HDI 54KM (DV4TD)

Peugeot 107 1.4 HDI 54KM (DV4TD)Wyświetleń: 4564

Peugeot 107 1.4 HDI 54KM (DV4TD)

Okres produkcji: 2005-2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]54
Moment obrotowy [Nm]130
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna154
Przyspieszenie (0-100km/h)15.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.3
Spalanie - trasa [l/100km]3.4
Spalanie - średnie [l/100km]4.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.5

Trasa: 4

Średnie: 5

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

19.11.2013loloTak

silnik tylko 1.4 l generuje tylko 54km jednak w trybie miejskim w zupełności wystarczy. Odwdzięcza się niskim spalaniem i małą awaryjnością. trochę można ponarzekać na jego prace, ale nie przesadzajmy. Serwis prosty i tani. Ogólnie polecam


17.04.2016grzesiekTak

Rewelacja jak na to autko. Spalanie male, dynamika ok do 100 km/h. Wiecej i tak ciezko. 4 drzwi, klimatyzacja, po zakupie przy 146000 wymiana oleju rozrzadu, filtry, klocki i tarcze przod. Po około 3 tysiącach servo hamulca 250 PLN. przy 160000 amortyzatory przód no i tak dalej olej co 1,5 roku ( 10000) km Castrol do C3 ) Zadnych awarii wycieków. Praca no dośc głośna ale cieszy to autko niesamowicie


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Mateusz 04.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"przyjemny samochodzik do miasta jak na razie żadnych problemów,mam go 4 rok i po za tankowaniem zero wydatków.Co dziennie pokonuję nim 15 km przy średnim spalaniu około 5L .Silnik ma słabe przyspieszenie ale odwdzięcza się za to bezawaryjnością i niskim spalaniem "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:niski koszt utrzamania ,spalanie,barak awarii,
Wady:słabe wyciszenie,słaba dynamika,
2007r 160tys