alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 107 1.4 HDI 54KM (DV4TD)

Peugeot 107 1.4 HDI 54KM (DV4TD)Wyświetleń: 5484

Peugeot 107 1.4 HDI 54KM (DV4TD)

Okres produkcji: 2005-2012

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]54
Moment obrotowy [Nm]130
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna154
Przyspieszenie (0-100km/h)15.6
Spalanie - miasto [l/100km]5.3
Spalanie - trasa [l/100km]3.4
Spalanie - średnie [l/100km]4.1

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 9000 5W40
LIlość oleju3.8 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 5 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 5.5

Trasa: 4

Średnie: 5

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników w tym modelu

19.11.2013loloTak

silnik tylko 1.4 l generuje tylko 54km jednak w trybie miejskim w zupełności wystarczy. Odwdzięcza się niskim spalaniem i małą awaryjnością. trochę można ponarzekać na jego prace, ale nie przesadzajmy. Serwis prosty i tani. Ogólnie polecam


17.04.2016grzesiekTak

Rewelacja jak na to autko. Spalanie male, dynamika ok do 100 km/h. Wiecej i tak ciezko. 4 drzwi, klimatyzacja, po zakupie przy 146000 wymiana oleju rozrzadu, filtry, klocki i tarcze przod. Po około 3 tysiącach servo hamulca 250 PLN. przy 160000 amortyzatory przód no i tak dalej olej co 1,5 roku ( 10000) km Castrol do C3 ) Zadnych awarii wycieków. Praca no dośc głośna ale cieszy to autko niesamowicie


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 1):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

10

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7

Opinie użytkowników

Mateusz 04.02.2015
Średnia:
(10.00)
Tak
"przyjemny samochodzik do miasta jak na razie żadnych problemów,mam go 4 rok i po za tankowaniem zero wydatków.Co dziennie pokonuję nim 15 km przy średnim spalaniu około 5L .Silnik ma słabe przyspieszenie ale odwdzięcza się za to bezawaryjnością i niskim spalaniem "
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.5l/100km

Spalanie - trasa:4.0l/100km

Spalanie - średnie:5.0l/100km

Zalety:niski koszt utrzamania ,spalanie,barak awarii,
Wady:słabe wyciszenie,słaba dynamika,
2007r 160tys