Popularne na rynku

Peugeot 3008 I 1.6 HDI 109KM (DV6TED4)

44004
Kategoria: Peugeot 3008

Dane techniczne

Peugeot 3008 I 1.6 HDI 109KM (DV6TED4)
Pojemność [cm3] 1560
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 240
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.2

Lata produkcji: 2009-2013

Nadwozie: minivan

Segment: K (minivany)

Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.1L

Trasa 4.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 3.8
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 240.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 112KM 8.4 4 0 6.5 l/100km
2.0 HDi 150KM 9.3 5 0 5.8 l/100km
2.0 HDi 163KM 9.0 1 0 6.8 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 7) (7.9)
Trwałość silnika 8.1/10
Niezawodność auta 8.6/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.9/10
Głosy według opinii użytkowników: 6 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.8L

Trasa 5.8L

Najbardziej awaryjna część

82%
3%
0%
3%
2%
0%
0%
0%
11%
Suma głosów: 66

Opinie użytkowników

30.05.2023 3008 1.6 HDI 2010 r 285000 tys km
Średnia ocena: (7.0)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Posiadam Peugeota 3008 1.6 HDI 2010 r. Już 2 lata. Chciałbym nadmienić ze modele z silnikami 1.6 hdi posiadają tak zwany podwójny rozrzad jeden znajduje się na pasku a drugi pod deklem na łańcuchu. Doszło do uszkodzenia łańcucha samochod nie chciał odpalić.
Zalety: Wygoda
Wady: Podwójny Rozrzad !
Polecam
28.09.2020 Peugeot 3008 I 1.6 HDI 109KM (DV6TED4) 2009 235 tyś
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.9L

Trasa 5.6L

Opinia: Super auto. Przestronny tani w utrzymaniu i jak na razie bezproblemowy. Jeżdzę nim już 5 lat zrobiłem OK 80 tyś km wymiana oleju raz w roku OK 16 tyś km. Z wymianą rozrządu nie czekałem do 240 tyś wymieniłem go przy 200 tyś. Jedyny problem
Zalety: Duży, przestronny, zwrotny, wygodny. Nigdy mnie nie zawiódł. Bardzo dobra widoczność. Silnik spisuje się rewelacyjnie. Spalanie uważam jak na te gabaryty auta jest bardzo dobre.
Wady: Żadne no może jest trochę za drogi hahahaha
Polecam
06.03.2018 Tomasz Peugot 3008 2011r. 90 tys.km.
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Bardzo dobry, ekonomiczny i bezawaryjny silnik.
Zalety: W aucie zakochałem się od pierwszej jazdy. Niesamowicie wygodny i na długich trasach komfortowy. Dzielona klapa bagażnika genialna. Super wyposażenie.
Wady: Ssawka pompki spryskiwacza reflektorów jest za krótka i po zużyciu połowy płynu działa na sucho.Ja już wymieniłem.
Polecam
31.03.2017 zabieli 3008/2009/1,6/109
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Bardzo fajne autk, wygodne, wystarczająco dynamiczne, przejechałem 230000 kmbez jakiekolwiek naprawy, choć tydzień temu wyminiłem fap(600 zł) no i jutro muszę wyminić tylne klocki, przy okazji sprawdzę przednie klocki. Dotychczasowe koszty to filtry i oleje, oraz to co wyżej. Jest jeszcze jedno, fap można samemu
Zalety: Same zalety
Wady: Troszkę za mało wydajna klimatyzacja
Polecam
25.03.2015 Jan 3008/2012/3011
Średnia ocena: (3.8)
Trwałość silnika 1.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 0.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.5L

Trasa 7.5L

Opinia: Uwaga na silniki benzynowe. Przy przejechaniu około 3 tys. km rozsypuje się rozrząd. Firma Peugeot nie chce brać odpowiedzialności. Przykład Opel z tego typu awarią przy przejechaniu 8 tys. km wymieniał rozrząd wezwaniem serwisowym bezpłatnie.
Zalety: komfort jazdy
Wady: słaby silnik
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

82%
3%
0%
3%
2%
0%
0%
0%
11%
Suma głosów: 66