alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 306 1.9 TD (92KM)

Peugeot 306 1.9 TD (92KM)Wyświetleń: 3455

Peugeot 306 1.9 TD (92KM)

Okres produkcji: 1993-1997

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1905
Moc [KM]90
Moment obrotowy [Nm]196
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna179
Przyspieszenie (0-100km/h)14.1
Spalanie - miasto [l/100km]8.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.2
Spalanie - średnie [l/100km]6.6

Zalecane przez serwis

?Typ oleju10W40
LIlość oleju4.8 L
Wymiana olejupo 15.000 km
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaBrak
TurbinaGeometria stała
Wtryski

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 D701231626.4

14.10.2013Mirek Tak

Bardzo poczciwy silnik,mało awaryjny ,konstrukcja bardzo prosta ,duzo samochodów posiada ten silnik ,łatwa dostępność części ,spalanie na dobrym poziomie .Jak ktoś szuka auta z dieslem do poruszania się po mieście to zdecydowanie polecam ,nie będzie zawiedziony .


18.12.2013jarekTak

jaro .mam przejechane juz 800000 km w 1.9 peugeot 206 i niewiem co to naprawa silnika.


02.10.2016JuliaTak

Mam ten samochód od niespełna roku, ale jestem mega zadowolona. Jak do tej pory działa bezawaryjnie (z wyjątkiem zerwanego paska klinowego), mało pali, tani w utrzymaniu. Na tą chwilę nie zamieniłabym go na żaden inny :)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii