Popularne na rynku

Peugeot 306 FL 2.0 HDI 90KM (DW10TD)

13278
Kategoria: Peugeot 306

Dane techniczne

Peugeot 306 FL 2.0 HDI 90KM (DW10TD)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 205
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 181
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 13.2

Lata produkcji: 1997-2002

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.9L

Średnie 5.2L

Trasa 4.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TD 90KM 0.0 0 0 6.6 l/100km
1.9 D 69KM 7.0 1 0 7.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.4)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 7.5/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 7.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.3L

Średnie 5.8L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
25%
50%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

01.11.2014 melek peugeot 306kombi 2.0hdi 170tys
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Autem jeżdżę od 2lat .Niezawodny silnik.Spalanie śr 5l.Przebieg 170tys.Zero dymienia,piękna kultura pracy,Pali na dotyk,żadnych wycieków,ani spalania oleju.Minus awarie drobnej elektryki.,wycieraczka tył,centralny,ZAwieszenie przód ok.tył nie do zniesinia tylna belka kołysze,stuki ,we 4 osoby siedzi jak motorówka,a gdzie bagaż
Polecam
12.09.2013 Sławek Peugeot 306 1999 r 287 tyś
Średnia ocena: (7.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 4.9L

Opinia: Nie zniszczalny silnik i samochód ,autko ma już 14 lat i po za wymianami podstawowych rzeczy jeździ do dziś .Z poważnych awarii to raz problem z pompa i wtryskiem ale spowodowane to było zlej jakości paliwem .Po za tym zima .lato upał mróz 306 pali
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
25%
0%
0%
0%
25%
50%
Suma głosów: 4